Heb ik recht op gratis Hotspots?

• 13 maart 2014
  • 10 reacties
  • 3065 keer bekeken

Goedemiddag allemaal,

Ik heb sinds eind 2010 een Kpn Sim Only Internet Premium abonnement.

Volgens de voorwaarden heb ik dan recht op gratis gebruik van Hotspots.

Zie hieronder de link van de voorwaarden:

http://www.kpn.com/ss/Satellite/Ela_cz7IfXyZ6Ifwid18mj2ALaOqlo3iKTbkC9HgFOSchfP9h5qTwP3tApDs8LEU6M/MungoBlobs/attachment/KPN_MIK_SimOnlyinternet2010_v2.4.pdf

Toch mailt iemand me van de klantenservice net terug dat ik er géén recht op heb.

Wie heeft er dan gelijk?

Mvg

Marcel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +12
De Algemene Voorwaarden zijn natuurlijk leidend en conform wat er staat betekent dit ook dat er bij dit type abonnement recht is op de Gratis Hotspots.

Degene die u heeft geholpen heeft mogelijk niet goed gekeken sinds de abonnementen na 4 Februari van 2013 juist geen gratis hotspots meer hebben.

Okee Shugosha zeer bedankt!

Wat kan ik nu dan het beste doen? Opnieuw mailen dat ik er wél recht op heb?

Een KPN winkel bezoeken? Of bellen?

Reputatie 7
Badge +12
De inloggegevens om gebruik te kunnen maken van de hotspots kunnen via hier worden opgevraagd ;)

Reputatie 7
Badge +8
heb je dit al geprobeert ? (optie: hoe maak ik gratis gebruik van hotspot)

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/15447/kw/hotspot

Sms gratis hotspots aan naar 4222 en binnen enkele seconden wordt een nieuw wachtwoord via (gratis) SMS verzonden. De gebruikersnaam is het 06nr@wi-fi.kpn.com.

Hoi Glen, ik wil dus internetten op mijn tablet. Op dit tablet zit geen mogelijkheid tot sms-en. Ik heb hierop alleen wifi.

Op mijn telefoon kan ik natuurlijk wél sms-en. Kan ik op deze manier óók achter het wachtwoord komen? Of kan ik dan alleen 'hotspotten'op mijn telefoon, en dan niet op mijn tablet?

Hoi Shugosha, ik heb dit gedaan, maar ik krijg de melding:

"Dit abonnement is niet bekend".

Reputatie 7
Badge +12
Lukt het niet met de simkaart in een mobiele telefoon om dan de SMS te sturen met GRATIS HOTSPOTS AAN naar het nummer 4222?

Hoi Shugosha, Ik wil dus internetten op mijn tablet. Mijn tablet (van Zenthink) heeft geen simkaart met belfunctie. Wél kan ik hierop via Wifi en Hotspot inloggen. Dat kan nu dus niet, want ik heb zelf geen router, maar alleen een KPN-dongel met simkaart via de usb-ingang van mijn computer.

Als ik deze simkaart in een telefoon stop, en sms "hotspot aan", dan krijg ik waarschijnlijk gratis internet op mijn telefoon. En dat is niet de bedoeling, want ik wil internet op mijn tablet via Hotspot.

Reputatie 7
Badge +12
De simkaart geeft de mogelijkheid om sms te kunnen sturen en wanneer u deze sms stuurt krijgt u namelijk een sms binnen met de gebruikersnaam en wachtwoord die u dan kan gebruiken om verbinding te maken met de wifi spot vanaf uw tablet.

Het is wel zo dat 1 apparaat tegelijkertijd gebruik kan maken van de wifi hotspot.

Shugosha, Oh okee. Op die manier.  Ik ga het nu even proberen. Zeer bedankt!

Reageer