Beantwoord

Helft van databundel gebruikt

  • 31 July 2020
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

beste menneer/vrouw  ik heb een abonement bij jullie van 5gb maar op de app staat alleen 500 mgb en en ik heb een bericht van jullie gekregen dat de helft heb gebruikt terwijl ik het gisteren heb en ik had het niet veel van gisteren tot vandaag gebruikt dus ik zoek graag een oplossing 

 

vriendelijk groet 

Mohamed Kariesh

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 9 August 2020, 11:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Mohamed Kariesh,  welkom op het forum! Sorry voor de late reactie, het is wat druk hier. 

Wat belangrijk is om te weten, is jouw abonnement een KPN abonnement, of een voormalig Telfort abonnement? Bij KPN lopen de bundels namelijk van de 1e van de maand tot de laatste dag van de maand. Het kan dan wel kloppen als er zo laat in de maand nog maar 500 MB in je app staat. 

Bij voormalig Telfort abonnementen lopen de bundels echter vanaf de datum dat het geactiveerd is, dus dan kan het ook zijn dat je bundel net nieuw is. In dat geval: weet je zeker dat er in de app 500 MB staat en niet 5000? 

Je geeft ook aan dat je een sms kreeg over je verbruik. Als dit inderdaad veel verbruik in een korte tijd was, kijk in je telefoon bij de instellingen welke app de afgelopen dagen data verbruikt heeft. Als er, bijvoorbeeld, updates zijn uitgevoerd op een moment dat je op mobiel internet zat kan het ineens veel verbruiken.

 

Als je wilt kan ik hier ook even voor je nakijken hoe het zit met je abonnement en verbruik. Vul in dat geval je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt.