Beantwoord

hoe krijg ik 4g op mijn samsung galaxy s3 i9305

Hallo

Ik woon in den Bosch

Ik heb een samsung s3 i9305 en heb in de instellingen toegangspunt aangepast naar kpn4g.nl / apn ingeschakeld.  echter volgens mijn samsung blijf ik 3g zien en speedtest maak het ook niet sneller.

Doe ik iets fout  /  ik heb een abbonement bij KPN  100 min /  1 gb /  door kpn compleet  2 gb

Laat mij het weten aub

icon

Beste antwoord door Shugosha 12 augustus 2013, 17:11

Het type abonnement wat u heeft zal vermeld staan in de overeenkomst en u kunt nakijken op kpn.com/tarieven naar de abonnementsvormen die er zijn bij kpn en per welke datum.

U heeft het 2013 abonnement met toestellease. U geeft al aan dat u een databundel heeft van 1000mb. Deze zal 1 stap omhoog moeten naar 2500mb om 4g erbij te hebben.

Ik kan dit zelf niet met 100% zekerheid bevestigen dat u dit type abonnement heeft, maar als u contact opneemt met 1200 met uw toestel kunnen zij het meteen voor u nakijken.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Staat onder instellingen --> mobiele netwerken wel de optie GSM/LTE/WCDMA aangevinkt? (uit mijn hoofd, exacte namen weet ik zo niet).

Hoe oud is je simkaartje?

Ik neem aan dat het abonnement 4G ondersteund?

Heb je toegang tot een andere 4G telefoon om je sim te testen?

Reputatie 7
Badge +12
Het abonnement wat je hebt ondersteunt geen 4g.

Er is een abonnement nodig die vanaf 04-02-2013 beschikbaar is.  Mocht u het 2013 abonnement hebben, dan zal de bundel naar 2500mb of 5000mb gezet moeten worden om 4g te hebben.

Als u nog het 2012 abonnement heeft dat met toestellease is dan kunt u nog contact opnemen met de helpdesk op 1200 om het abonnement om te laten zetten naar de 2013 abonnement met de 4g bundel.

Ik heb het abonnement 18-5-2013 verlengd en met een nieuw toestel lease.  Ik heb alles van KPN en KPN zegt  ----->  4g voor iedereen . Ik bet

perMijn abonnement is dus per 18-5-2013 ingegaan  /  als u mijn klantnr wilt weten prima. Ik heb vn oordien 2 jaar een samsung s2 gehad bij KPN echter nu een toestel lease wegens personeelskorting hierop.  Mijn vraag is toch waarom men zo onduidelijk is . Ik heb een abronnement bij KPN ,  KPN biedt voor iedereen 4G aan  / zie de borden overal  /  en als puntje bij paaltje komt . Zegt men zit niet in je abonnement als het voor 14-2-2013 is afgeslot

Hoe weet ik dat ik een 2012 bundel heb als ik 18-5-2013 een toestel aanschaf ?

Reputatie 7
Badge +12
Het type abonnement wat u heeft zal vermeld staan in de overeenkomst en u kunt nakijken op kpn.com/tarieven naar de abonnementsvormen die er zijn bij kpn en per welke datum.

U heeft het 2013 abonnement met toestellease. U geeft al aan dat u een databundel heeft van 1000mb. Deze zal 1 stap omhoog moeten naar 2500mb om 4g erbij te hebben.

Ik kan dit zelf niet met 100% zekerheid bevestigen dat u dit type abonnement heeft, maar als u contact opneemt met 1200 met uw toestel kunnen zij het meteen voor u nakijken.

Reputatie 4
Badge +3
Ha Adje,

Shugosha heeft inderdaad gelijk. Bij leaseabonnementen moet de bundel 2500 MB of meer data bevatten om gebruik te kunnen maken van 4G. Je kunt je abonnement aanpassen via mijnKPN, via de klantenservice of via mij. Mocht je dus je bundel willen bijstellen dan hoor ik dat graag!

Met vriendelijke groet,

Daan

Reageer