Hoge kosten coulance gevraagd

• 18 december 2014
  • 3 reacties
  • 235 keer bekeken

Goedendag,

Na mijn tweejarig abonnement bij KPN ben ik overgestapt naar een andere provider, waar ik voor onbeperkt bellen, SMS en 2GB internet 42 euro zal betalen incl helft van een iphone 6.

Deze overgang had per 14-11 moeten plaatsvinden, maar aangezien ik niet tijdig heb aangegeven is dit automatisch met drie maanden verlengd.

In deze drie maanden betaal ik 100 euro per maand voor 500MB, aangezien ik hier afgelopen maand weer boven zat betaal ik u 160 euro per maand voor een service die blijkbaar ook voor 42 euro aangeboden had kunnen worden.

Voor de resterende drie maanden wil ik u vragen of u mij tegemoet kunt komen in het verschil - aangezien het toenmalig toestel in de abonnementsprijs zat verwerkt in deze in de 2 jaar moet zijn afbetaald, wil ik u vragen of de laatste drie maanden bijvoorbeeld tegen het sim-only tarief kunnen worden verrekend. 

Graag hoor ik of jullie iets voor mij kunnen betekenen.

Groet

Sander Nekeman

06-********

Gegevens verwijderd i.v.m. privacy. Opgeslagen voor verwerking Webcare medewerker.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Beste Sander,

Welkom op het forum! Erg jammer om te lezen dat je alweer vertrekt!

Wat ik voor je kan doen uit coulance, is je huidige Bedrijfsonbeperkt 500 abonnement voor de resterende tijd omzetten naar een Bedrijfsonbeperkt 500 Sim Only. Je gaat dan per maand inderdaad minder betalen, totdat je over bent gestapt.

Als je hiermee akkoord gaat, laat je me dit weten? Ga ik het dan voor je aanpassen.
Goedendag,

Dit lijkt me inderdaad een goede optie, ik maak hier graag gebruik van. Kunt u mij laten weten wat dit concreet inhoudt?

Groet,

Sander

Reputatie 7
Badge +24
Beste Sander,

Mijn collega Marcia is met zwangerschapsverlof, dus ik neem het van haar over.
Wil je me je 06-nummer, naam van de tekenbevoegde, postcode en huisnummer in een privébericht toesturen? Dan kan ik je ook laten weten wat dit concreet inhoudt voor de kosten van je abonnement.

Met hartelijke groet,

Cindy

Reageer