Beantwoord

Hoge rekening vanwege dataverbruik

  • 21 October 2019
  • 5 reacties
  • 360 keer bekeken

Hallo, heb een rekening mobiel internet met portalmm van 49,41 mb om 3 uur snachts dat kan toch niet.

en heb in 15 min 15 x 58,59 mb verbruikt. Wat meerdere malen is gebeurd.

dit is toch absurd. Heb gebeld maar ze kunnen niet in de specificatie kijken. 
mij verbruik altijd rond de 1000 mb. Deze maand heb ik 6500 mb verbruikt volgens de rekening. Dat kan echt niet. Moet 60 euro extra betalen. 
hoop via deze weg wel info te krijgen.

Gr 

Marie José

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Marie -Jose 21 October 2019, 21:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Wat voor een abonnement heb jij?

Hoe kan het dat je boven je abonnement kosten maakt, de moderne abonnementen schroeven dan de snelheid terug maar blojven wel kostenloos.

Wat voor een mobiel apparaat gebruik je?

Heb je al gekeken welke app veel data verbruikt heeft?

Ik heb een youfone abbonement, maar nu denk ik dat dit niet onder KPN valt of wel.

 

Reputatie 7

Dan ben ik bang dat je hier aan het verkeerde adres bent.

Je zult dan bij YouFone aan moeten kloppen.

Je doet er wel verstandig aan eens te kijken welke apps de meeste data verbruiken.

Hartelijk dank voor de tip.

Reputatie 7

Hoi @Marie -Jose, welkom bij ons op het forum. Youfone is inderdaad geen onderdeel van ons, zij maken wel gebruik van het KPN netwerk maar dat is het enige raakvlak. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met Youfone zelf, als je dat nog niet gedaan hebt. Hopelijk kunnen zij je hier meer over vertellen en wordt het duidelijk.