hotspot of fon

• 19 februari 2015
  • 2 reacties
  • 2456 keer bekeken

Weet het niet meer. Heb indertijd ooit eeN hotspots account aangevraagd via nr 4222. Eindigt op Wi-fi.kpn.com. later ook De app kpn wifi geinstalleerd. Hiermee kon je op meer plaatsen gratis internetten. Nieuwe inlog eindigt op@kpN-fon.nl allebei de accountgebruiksnamen zijn mijn telefoonnr. Zit nu in belgie op centerparcs. Over heel het park ligt kpn hotspots(fon?). Wat is het verschil eigenlijk. Ook met betrekking tot mijn 2 accounts? Ik heb geen kpn vast internet,dus geen router. Alleen mobiel abbonnement. Mijn toestel springt nu op kpn fon automatisch en ik kan gewoon internetten. 3g staat uit. Heb elke kpn-site doorgespit. Schijnbaar hebben alleen vaste kpn gebruikers hotspot voordeel in buitenland. Automatisch aanmelden staat uit in de app kpn wifi. Hou nu mijn kpn app voor extra kosten angstvallig in de gaten.iemand het antwoord voor mij.
1 verschil tussen mijn 2 accounts: hotspots en fon.
2 kan ik in buitenland gratis wifi gebruik maken met fon(zie soort bijenkorf) en waar kan ik dit op site ergens zien.
Alvast super bedankt.

2 reacties

Dank je wel voor je antwoord. Had het zo ongeveer wel gedacht. Maar hoe kan het dan dat ik in belgie op gratis op kpn fon kan internetten. Ik heb alleen een mobiel abbonnement en dus geen router van kpn. Heb intussen uit voorzichtigheid kpn gemaild omdat ik bang was dat ik ineens een rekening zou krijgen. Die mailde terug dat dat niet het geval was.
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Kimd, 

Graag gedaan, fijn dat het nu duidelijk is! Heb je eerder een router van KPN gehad met hierbij een abonnement? In dat geval zou het hieraan kunnen liggen dat dit op één of andere manier nog actief is. Dat lijkt me een hele geruststelling dat je niet een rekening ontvangt waar je niet op zit te wachten natuurlijk. Mocht je in de toekomst vragen hebben, of er is iets anders? Dan zie ik je graag terug op het forum. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer