Beantwoord

HTC One, geen contact met KPN4G.nl

Zoals topicnaam al verklapt krijg ik geen verbinding tot stand met het 4G netwerk.

Mijn normale 3g verbinding werkt prima via portalmmm, maar zodra ik overschakel naar mijn zelfgemaakte KPN4G.nl APN, dan krijg ik helemaal geen dataverbinding tot stand.

Er zijn diverse verschillende handleidingen te vinden hoe de telefoon in te stellen.

De laatst geprobeerde is:

http://www.kpn.com/prive/service/Mobiel/toestelhulp.htm#/htc/one/internet/instellen-voor-gebruik-4g-bundel/

Naam: KPN/Hi 4G Mobiel Internet

APN: KPN4G.nl

Verificatietype: PAP

APN-type: default

Als ik deze gegevens gebruik kom ik er niet op. Ik heb de klantenservice gesproken, dit heb ik snel opgegeven. De mevrouw die mij te woord stond riep eerst dat ik abuis was en dat ik niet een juist type opnoemde qua telefoon. Zij was in de veronderstelling dat de HTC One niet bestaat zonder toevoeging erachter zoals X, X+, S etc. Vervolgens wilde ze niet geloven dat ik werkelijk alle mogelijke instellingen al geprobeerd had. Wellicht wist ze verder ook niets anders te noemen.

Gelukkig lijkt het webteam meer verstand van zaken te hebben gezien de andere topics.

Zou iemand van jullie dit voor mij na kunnen kijken? Of niet toevallig iets aan jullie kant niet goed staat.

Mvg,

Wesley Gijsel

icon

Beste antwoord door Menno 22 juli 2013, 21:51

Ik heb je privé-bericht ontvangen. Ik sluit hierbij ook deze post publiekelijk. Inmiddels is het door een aanpassing van onze kant gelukt om via de 4G APN verbinding te maken met het mobiele internet. Fijne avond verder!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Wesley,

ik kijk graag met je mee om te zien of ik dit voor je kan oplossen. Zou je mij een privé-bericht willen sturen met je gegevens?

Bedankt!

Reputatie 5
Badge +6
Ik heb je privé-bericht ontvangen. Ik sluit hierbij ook deze post publiekelijk. Inmiddels is het door een aanpassing van onze kant gelukt om via de 4G APN verbinding te maken met het mobiele internet. Fijne avond verder!

ook ik ken dit probleem alleen is het zo dat ik heel af en toe 4G verbinding heb. Iemand een oplossing

Reputatie 4
Badge +3
Ha Sveny,

Vervelend dat je dit probleem ook ervaart. Is je toestel wel geheel up to date?

Daan
Beste Daan toestel is net een maand oud en helemaal up to date met de nieuwste .firmware.
Met de automatische Apn instellingen en nieuwe sim kaart
Reputatie 4
Badge +3
Ha Sveny,

dat schiet niet op dan. Zou je me per privébericht je mobiele nummer in combinatie met de naam van contractant kunnen toesturen?

Daan

Reageer