Beantwoord

Husselkorting niet verwerkt

  • 17 March 2021
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Heb een ander abonnement afgesloten en nu zie ik dat de husselkorting van 5 euro niet is verwerkt.

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 March 2021, 18:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @PvBeek ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Dat aanmelden lukt niet, krijg steeds de melding "het aanmelden is niet gelukt". Dit is overigens al de derde keer dat zoiets zich voordoet. 

 

Reputatie 7
Badge +28

Ok @PvBeek ,

Dan kun je het best even bellen of chatten met KPN.

 

KPN is hiervoor telefonisch bereikbaar via 0800-0402.

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @PvBeek, welkom! Is het met de adviezen van Noordzee gelukt? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!