Beantwoord

Ik heb een mobiel data product. Hoe koppel ik dat? Er is geen mobiel nummer.

• 28 november 2018
  • 5 reacties
  • 125 keer bekeken

Ik heb een mobiel data abonnement hoed koppel ik dat? Bij mijn weten zit er geen mobiel nummer bij.
icon

Beste antwoord door PeterG 29 november 2018, 11:58

Je kunt de sim in een mobiele telefoon stoppen en bellen naar een ander mobiel nummer van KPN. Het komt dan in beeld.
Het moet wel een KPN nummer zijn waar je naar belt. 097 nrs zijn voor bellen alleen gekoppeld met hun eigen provider.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Het nummer begint met 097 en dan nog 9 cijfers. In totaal dus 12 cijfers.

06: bellen/sms/data (10 cijfers)
097: data (12 cijfers)
Dat is het probleem... Het veld “Uw mobiele nummer” op mijn simkaart is leeg. Het SIM-kaart nummer werk niet.
Reputatie 7
Je kunt de sim in een mobiele telefoon stoppen en bellen naar een ander mobiel nummer van KPN. Het komt dan in beeld.
Het moet wel een KPN nummer zijn waar je naar belt. 097 nrs zijn voor bellen alleen gekoppeld met hun eigen provider.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Kleuske! Goede tips van Peter 🙂 Als het niet lukt kan ik dit ook voor je nakijken. Kun je daarvoor jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en een reactie sturen als dat is gebeurd? (Door een storing kun je een foutpagina krijgen maar je adresgegevens worden wel opgeslagen)
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb geen reactie (of profielgegevens) gezien dus ik ga er voorzichtig vanuit dat het antwoord van Peter dit heeft opgelost 🙂

Reageer