Vraag

Ik heb kpn hussel en kan niet tegelijk internetten en tv kijken. Kan ik een kastje krijgen voor 4g buitengebied

  • 12 March 2021
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb al langer problemen met mijn internet het is traag en haal regelmatig mijn down- en upload snelheid niet.  Ik heb de modem gereset, experiabox gereset en nog behaalt het mijn snelheid niet.

Ik zou graag een kastje ontvangen voor 4g in het buitengebied zodat het internet een stuk beter gaat. Thuiswerken is nu vaak niet mogelijk. 
 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

restultaat van mijn laatste speedtest.

Ik heb KPN Hussel en kan niet tegelijk gebruik maken van internet, tv en mobiel. TV moet al uitstaan om te kunnen internetten. Graag uw oplossing


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Die speedtest die u laat zien, is die via WiFi? Dat is niet erg representatief. Kunt u een speedtest doen op een bekabeld aangesloten pc of laptop? 

En wat zegt deze site over de snelheid op uw adres?

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl

Met zo’n relatief hoge uploadsnelheid t.o.v. de zeer lage downloadsnelheid zal er waarschijnlijk iets aan de hand zijn, waarbij 4G buitengebied ook niet de oplossing is.

Naast die FPI database URL van nick83, kijk ook eens op de DSL statuspagina van de ExperiaBox, dus inloggen op 192.168.2.254, zie ook