Beantwoord

Ik kan geen verbinding maken.

  • 31 januari 2014
  • 1 reactie
  • 3856 keer bekeken

Als ik wil inloggen op het station via wifi, krijg ik de melding "netwerk uitgeschakeld vanwege trage internetverbinding"

Dit is al weken.... Daardoor gaat mijn eigen tegoed erg snel op, terwijl ik met mijn abonnement onbeperkt gebruik kan maken van Hotspot en zo.... Waar kan dat aan liggen? Het is zowel op Den Haag centraaal als op Hollands spoor.....

icon

Beste antwoord door Afra 31 januari 2014, 10:41

Beste Anita1963,

vreemd dat het niet lukt een verbinding met Hotspots te maken.

Ik wil graag voor je uitzoeken waar dit aan kan liggen.

Om dit te kunnen doen, ontvang ik graag je mobiele nummer, postcode, huisnummer en volledige naam in een privébericht.

Na ontvangst zal ik eerst je aansluiting nakijken. Mocht ik daar niks op vinden, dan zal ik uitzoeken of er iets mis is met de Hotspots op deze locaties.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Afra

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Beste Anita1963,

vreemd dat het niet lukt een verbinding met Hotspots te maken.

Ik wil graag voor je uitzoeken waar dit aan kan liggen.

Om dit te kunnen doen, ontvang ik graag je mobiele nummer, postcode, huisnummer en volledige naam in een privébericht.

Na ontvangst zal ik eerst je aansluiting nakijken. Mocht ik daar niks op vinden, dan zal ik uitzoeken of er iets mis is met de Hotspots op deze locaties.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reageer