Beantwoord

Ik wil een andere mobiele telefoon koppelen aan de huidige telefoon

  • 24 August 2019
  • 6 reacties
  • 4383 keer bekeken

Ik wil een andere mobiele telefoon koppelen aan de huidige mobiel, is dit mogelijk...?
icon

Beste antwoord door wjb 25 August 2019, 14:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ik heb eigenlijk geen idee wat je bedoelt. Je wilt een smartphone aan een andere koppelen??? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Twee smartphones met hetzelfde nummer kan ook niet. (als dat is wat je bedoelt).
Je kunt wel een smartphone als accesspoint voor een laptop gebruiken als er geen wifi is.
Dankjewel voor je reactie PeterG,

Ja beide telefoons met het zelfde nummer en beide hebben een dubbele opslag en in beide kunnen een dubbele simkaart in, dus heb 2 smart telefoons. Een van de telefoons heb ik een netwerk voor nodig omdat ik die puur wil gaan gebruiken als zijnde een Dash-cam, de app heb ik al gevonden, nu het netwerk nog zeg maar.
Of is het beter om een prepait simkaartje te kopen?

Met groet,
J. van Kuijk
Mobiele telefoons hebben elk hun eigen nummer. Het is niet mogelijk meerdere mobielen hetzelfde nummer te geven.

Een prepaid kaartje kan natuurlijk. Zou ik denk ik voor alleen dat gebruik ook doen. Moet je wel in de gaten houden dat ie niet verloopt. Hij moet steeds binnen 6 maanden actief gebruikt: internet, sms-en, bellen met verbinding.
Er moet wel wat gestort tegoed op staan. Dus niet alleen het aankoop- en registratietegoed.

Maar bij dit gebruik is het nr. natuurlijk van minder belang. Als het kaartje per ongeluk verloopt* dan koop je gewoon een nieuwe.

Denk je er in deze vakantietijd aan dat in sommige Europese landen het gebruik van een Dash(board) camera verboden is.
Reputatie 7
Badge +24
Ala je een telefoon wilt gebruiken als dashcam, waarom er dan überhaupt een simkaart in doen?
Reputatie 7
Mobiele telefoons hebben elk hun eigen nummer. Het is niet mogelijk meerdere mobielen hetzelfde nummer te geven.
Met een duo-sim kunnen twee toestellen hetzelfde nummer hebben 😉 echter zijn ze niet tegelijkertijd te gebruiken.
Mischien dan alleen een goedkoopste simonly kopen, ik weet dat een dashboard cam in sommige landen niet mag, maar het is en blijft een smartphone en dat valt niet op 😂😂.
Bedankt voor jullie invulling.