Beantwoord

inloggen

  • 8 February 2020
  • 8 reacties
  • 118 keer bekeken

Waarom kan ik met 4G niet inloggen , maar alleen met Wifi?

icon

Beste antwoord door Jaloh 12 February 2020, 18:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @Jaloh , bij wie wil je inloggen en voor welke dienst?

 

Oja, dat lijkt me handig, sorry

Ik wil gewoon op mijn telefoon inloggen in de KPN-app. 
dat lukt alleen met wifi

 

Oja, dat lijkt me handig, sorry

Ik wil gewoon op mijn telefoon inloggen in de KPN-app. 
dat lukt alleen met wifi

 

Hallo @Jaloh in welke KPN-app en welke (fout)melding krijg je dan als je via mobiel in wil loggen i.p.v. met WiFi?

 

Reputatie 7
Badge +15

@Jaloh Welkom op het forum. Lastig dat je met 4G niet kunt inloggen. De vragen die @JanD stelt zijn wel belangrijke vragen. Zou je ons van deze informatie kunnen voorzien? Dan kunnen we je wellicht verder helpen. 🙂

Volgens mij heb ik die beantwoord. 
Ik wil gewoon op de app van KPN-mobiel op mijn iphone inloggen in de app. 
 

Reputatie 7
Badge +15

@Jaloh Bedoel je in dit geval de mijn KPN app? Waar je bijvoorbeeld je facturen en dergelijke kunt vinden? Want daar zou je moeten kunnen inloggen ongeacht de verbinding die je gebruikt. En welke foutmelding krijg je op het moment dat je probeert in te loggen? 

Inderdaad, Maar ik heb het gevonden, alleen bij instellingen "mobiele data” aanzetten..

Foutje…..

Toch bedankt.

Reputatie 7
Badge +15

@Jaloh Goed om te horen dat het gelukt is! Heel graag gedaan en mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan horen we het graag. 🙂