Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineelInloggen met klantennummer
Ik heb 3 abonnementen voor mobiel data, die ik wil opzeggen. Ik heb alleen een klantnummer, en kan niet zo inloggen. Het geld gaat elke maand van mijn rekening af, maar als ik de telefoonnummers doorgeef, bestaan die niet. Hoe lost ik dit op ?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hoi @CTad . Welkom op het forum.
Als jij abonnementen wil opzeggen en het lukt niet via je persoonlijke omgeving zal dat via onze afdeling retentie moeten. De meest praktische manier om ze te bereiken is telefonisch. Je kunt bellen met 08000407 en dan het woordje opzeggen inspreken. Succes!
Als jij abonnementen wil opzeggen en het lukt niet via je persoonlijke omgeving zal dat via onze afdeling retentie moeten. De meest praktische manier om ze te bereiken is telefonisch. Je kunt bellen met 08000407 en dan het woordje opzeggen inspreken. Succes!
Het is ondertussen gelukt. Maar ik heb wel moeten bellen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.