Beantwoord

Internet buiten EU

  • 30 July 2019
  • 5 reacties
  • 168 keer bekeken

G
icon

Beste antwoord door RBxx 30 July 2019, 22:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Met € 2,50 per MB gaat het helaas erg snel. Dat is ongeveer 24 MB om de 60 euro te verbruiken.
Dat haal je met wat data en updates op de achtergrond makkelijk in korte tijd.

Zet je persoonlijke gegevens in je KPN forum profiel (alleen zichtbaar voor KPN moderators) en dus niet hier!! Als een KPN moderator hier langs komt dan kan die er meteen naar kijken.
Reputatie 7
Badge +21
@EsméeBoer
Euh…. waar is je bericht gebleven? Heb je je bedacht of is het je duidelijk wat er gebeurd is ?
Reputatie 7
Hallo @EsméeBoer, aan de reacties van RBxx te zien had je eerst een langer bericht dan er nu staat. Heeft zijn antwoord je geholpen? Als ik iets voor je kan doen hoor ik graag van je wat er is 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Jasper , het betrof een uitvoerig verhaal over het bij aankomst in een Voordeelland buiten de EU inschakelen van 4G data (korte tijd: "maar een minuut").
Hierna kwam de SMS "Welkom in .." vrijwel direct gevolgd door de 80% en 100% gebruikt berichten. De topicstarter verbaasde zich erover, dat het zo snel ging ("dat kan niet").
Reputatie 7
Bedankt voor de samenvatting @RBxx, zo heb ik er ook een beeld bij inderdaad 🙂 In dat geval kan ik jouw eerste reactie alleen onderschrijven en als ik dit verder voor je kan bekijken @EsméeBoer doe ik dat graag voor je.