Beantwoord

Internet buitengebied

  • 1 February 2020
  • 6 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik ga in een buitengebied wonen zonder ADSL.etc

Kan ik nog 4g internet thuis krijgen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 2 February 2020, 13:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Nee je moet een koper lijn hebben

 

Uhhm uhhm hier dan maar kijken of naar de lokale kabelleverancier, in jouw buitengebied ligt geen glasvezel?

@Galdor68 

goede tip t-mobile is altijd beter als kpn wat betreft 3g/4g

ik weet niet zeker of je bij t-mobile ook de koperlijn nodig hebt

 

Zover ik weet is dat puur 4G niet de Hybride vorm die KPN nu levert.

Ik ga in een buitengebied wonen zonder ADSL.etc

Kan ik nog 4g internet thuis krijgen?

Krijgen niet meer, wel kopen. In 2017 kon je bij traag ADSL gratis 4G krijgen (geheel koste wel 42 euro).

Als je nu geen vaste kabel hebt, kan je mobiel kijken wat mogelijk is.

Als je eigenlijk geen vaste computers o.i.d. met een kabel wilt aansluiten, zijn er mensen die puur alleen met een standaard mobiel abonnement werken. Neem dan wel een ‘unlimited’ abonnement.

Het is wel zo dat je goed moet weten wat je dataverbruik ongeveer zal zijn. Als je veel Youtube en Netflix enz gebruikt, is een mobiele bundel niet toereikend en zal je geregeld met uitval te maken hebben. Maar als je veel TV kijk, kan je dat beter via Digitenne of schotel doen, dan is mobiel alleen goed te doen voor 1 of 2 personen.

Je kan op http://www.4gmasten.nl/kaart/ wel een beetje kijken hoe goed de dekking zou kunnen zijn waar je zit.

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @TrudyLodder, welkom! Het klopt helemaal wat hierboven gezegd wordt. Sneller internet buitengebied is alleen verkrijgbaar als je vaste diensten afneemt. Is dat op jouw adres helemaal niet beschikbaar? In dat geval is het inderdaad een idee om te kijken andere mogelijkheden. Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten.Â