Beantwoord

Internet buitenland werkt wel/werkt niet

• 8 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 223 keer bekeken

Zit momenteel in Italië en mijn internet werkt 1x van de 50 pogingen. Elke keer doe ik precies hetzelfde en het werkt gewoon niet, helaas heeft mijn vriendin met een concurrent hier geen last van. Ik heb een iPhone 6s, mobiele data en dataroaming staan aan, eu internet staat uit. Dit werkt dus heel sporadisch en eigenlijk bijna nooit. Wel is mijn zakelijke internet bundel geactiveerd dus ik heb al betaald voor geen internet. Erg jammer en het lijkt te liggen aan het netwerk..... Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 9 augustus 2016, 11:36

Hoi Mahir, welkom!

Wat heerlijk, in Italië. Maar ontzettend vervelend dat je internet niet werkt. Heb je al eens handmatig een ander netwerk gezocht? Als dat ook de oplossing niet is, verwijs ik je naar mijn collega's van het Zakelijke Forum . Omdat je een zakelijk abonnement hebt, kunnen zij je dan verder helpen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Mahir, welkom!

Wat heerlijk, in Italië. Maar ontzettend vervelend dat je internet niet werkt. Heb je al eens handmatig een ander netwerk gezocht? Als dat ook de oplossing niet is, verwijs ik je naar mijn collega's van het Zakelijke Forum . Omdat je een zakelijk abonnement hebt, kunnen zij je dan verder helpen.
Ik ook net terug uit Italië (Toscane) geen gegevens verbinding te krijgen. alles nagelopen geen 3G en geen 4G. automatisch laten zoeken en handmatig ingesteld (i wind en ITA 3) Heel iritand iedereen verbinding en ik niet. sta je op het vliegveld moet je je boordingcard downloaden. Kan je naar de Mac voor WIFI, milaan geen Mac wifitijd gekocht. hopeloos.
Gr Wim
Reputatie 7
Badge +24
Goedemiddag @De-WimB, welkom op het forum en hopelijk heb je het leuk gehad in Italië!

Dat is zeker irritant! Achteraf is het voor ons lastig na te gaan waar de kink in de kabel zit/zat. Hoe had je je dataroaming staan en EU-internet? Hadden degenen om je heen ook KPN en konden zij wel verbinden, of hebben zij een andere Nederlandse provider?
Hallo Cindy, mijn reis genoot had ook KPN, ook geen verbinding op zijn i phone, ik zelf een Samsung S4 mini. Tele2 en vodafoon gewoon goede verbinding bij andere. en we hadden data roaming aanstaan. Bij mijn S4 ben ik de vermelding EU internet niet tegengekomen.

Gr Wim
Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen Wim, je bent de derde die niet kan verbinden met iWind in Italië. Wat er precies aan de hand is, daar kunnen we de vinger nog niet op leggen. Heb je je bundel helemaal niet gebruikt? Ik wil graag je gegevens ontvangen. Wil je mijn privébericht beantwoorden?
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Wim, ik neem het even van mijn collega Cindy over. Je had je gegevens nog niet gestuurd, zag ik. Wil je dat alsnog doen? Dan help ik je verder.

Reageer