Beantwoord

Internet en bellen in Turkije: uit je bundel of niet?

  • 29 November 2019
  • 2 reacties
  • 397 keer bekeken

Vandaag gesproken met de klantenservice inzake mijn bestelling. Ik vroeg gelijk hoe het zat met bellen en internetten in Turkij. De antwoord was dat KPN sinds kort Turkije als EU land ziet en dat je net als in andere EU landen je belbundel en internet kan gebruiken. Ook vertelde ze mij dat ik vanuit NL naar TR zonder bijkomende kosten kan bellen vanuit mijn onbeperkt bellen bundel.

Op uw site kan ik dit niet terug vinden. Behalve de info dat je voor Turkije een voordeelbundel moet aanschaffen. 
 

Mijn vraag aan u is valt Turkije binnen mijn bundel en kan ik zonder bijkomende kosten hiervan gebruik maken volgens uw klantenservice…!!!

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 November 2019, 12:42

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo @fb1976hy , volgens de website van KPN zelf valt Turkije nog steeds buiten de EU en kun je daarvoor een voordelige ‘buiten-EU-bundel’ voor aanschaffen.

Turkije is officieel ook geen EU-land.

Veel vakantiegangers in Griekenland gingen de mist in omdat hun telefoons automatisch verbinding maakten met sommige sterkere Turkse masten en meteen in de maximale kosten schoten van ongeveer 60 euro.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @fb1976hy Het verbaast me dat je dit antwoord hebt gekregen. Turkije is geen EU-land en om die reden gaat het bellen en internetten in en naar Turkije ook niét uit je bundel. Je zult dus inderdaad een extra bundel moeten aanschaffen. 

Reageer