Beantwoord

Internet in Belgie.

Hallo,

Ik heb een prepaid simkaart in combinatie met een onbeperkt online bundel. Ik studeer in Belgie en heb mijn internet daar nodig. Sinds deze week doet mijn internet het niet meer op het moment dat ik de grens overga. Vorige week en afgelopen vakantie had ik hier geen problemen mee. Hoe kan dit en wat kan ik doen om het op te lossen? Kan het liggen aan een IOS update naar IOS 11?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Natasja_1 4 oktober 2017, 16:39

Natasja schreef:

@Loesabendanon, heb je inmiddels kunnen testen of het in een ander toestel wel werkt en of de beschikbare providers invloed hebben op het probleem? Ik hoor graag van je!

Ik heb geen reactie meer van je gekregen, Loes. Ik hoop dat het inmiddels weer werkt 🙂 Als ik toch nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi @Loesabendanon, welkom op het Forum! Rot dat het internet ineens niet meer werkt. Ik wil graag voor je nakijken wat er aan de hand kan zijn. Wil je hiervoor reageren op mijn privébericht? 🙂
Reputatie 7
Badge +10
@Loesabendanon, heb je inmiddels kunnen testen of het in een ander toestel wel werkt en of de beschikbare providers invloed hebben op het probleem? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +10
Natasja schreef:

Ik heb geen reactie meer van je gekregen, Loes. Ik hoop dat het inmiddels weer werkt 🙂 Als ik toch nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag!

Reageer