Beantwoord

Internet in buitenland (EU)

• 25 mei 2018
  • 2 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik heb een KPN-totaal pakket (glasvezet, Internet + TV ) + 2 Sim-only abonnenmenten van 1Gb elk.
Nu gaan wij in Juli op vakantie met de camper naar Noorwegen en ik verwacht dat we aan die 2x1GB lang niet voldoende hebben, ik heb gezien dat je wel bundels bij kunt bestellen, maar dat die maarliefst 7,99 euro voor 1 Gb moeten gaan kosten, duur geintje zeker als ik vergelijk met andere providers.
Graag advies, liefst van iemand met ervaring of van Kpn wat ik het beste kan doen.
icon

Beste antwoord door Susan_ 27 mei 2018, 15:00

Hallo bvivie, welkom op ons Forum!
Het klopt dat je gebruik kan maken van je eigen bundel in heel Europa, dus ook in Noorwegen. Een super mooi land, wat ik zelf deze zomer ook ga bezoeken! 🙂 Een optie is, als die 1GB op is, om een extra bundel te kopen. Dit is eenmalig, en kost inderdaad € 7,99 voor 1GB. Echter, is het ook mogelijk om je abonnement(en) voor één maand of 2 maanden te verhogen. In juni kan je die verhoging aanvragen, 1 juli zal deze verhoging dan ingaan tot en met 31 juli. Je kan er dan voor kiezen om het per 1 augustus weer te verlagen. Ook het verhogen van je abonnement zal extra kosten met zich meebrengen. Bijvoorbeeld Alles in 1 Instap, hierbij ontvang je 2GB. Dit wordt 4GB vanwege je KPN Compleet registratie. Volgens mij kom je dan uit op € 17,50 per maand. Dit kan je terugvinden in MijnKPN als je jouw abonnement aanpast (niet verlengen maar verhogen). Ben je hier voldoende mee geholpen?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo bvivie, welkom op ons Forum!
Het klopt dat je gebruik kan maken van je eigen bundel in heel Europa, dus ook in Noorwegen. Een super mooi land, wat ik zelf deze zomer ook ga bezoeken! 🙂 Een optie is, als die 1GB op is, om een extra bundel te kopen. Dit is eenmalig, en kost inderdaad € 7,99 voor 1GB. Echter, is het ook mogelijk om je abonnement(en) voor één maand of 2 maanden te verhogen. In juni kan je die verhoging aanvragen, 1 juli zal deze verhoging dan ingaan tot en met 31 juli. Je kan er dan voor kiezen om het per 1 augustus weer te verlagen. Ook het verhogen van je abonnement zal extra kosten met zich meebrengen. Bijvoorbeeld Alles in 1 Instap, hierbij ontvang je 2GB. Dit wordt 4GB vanwege je KPN Compleet registratie. Volgens mij kom je dan uit op € 17,50 per maand. Dit kan je terugvinden in MijnKPN als je jouw abonnement aanpast (niet verlengen maar verhogen). Ben je hier voldoende mee geholpen?
Jammer dat ik als vaste klant toch voor een bedrag uitkom dat bij andere providers lager ligt, het zal wel niet anders kunnen.
Bedankt voor de info

Reageer