Beantwoord

Internet in Engeland. Staat de EU-bundel aan?

• 16 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 1302 keer bekeken

Ik heb een vraagje ik ga morgen naar engeland en ik wil gewoon kunnen bellen en smse en internet heb een bundel aangezet heb een sms gehad maar kan nergens vinden dat het aan staat nu

*Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Paul_ 17 oktober 2016, 10:23

Hoi @dboffcial, welkom! Als je de bevestiging per sms hebt gehad staat die bundel wel aan. Heb je de MijnKPN app op je mobiel staan?
Zodra je bent ingelogd zit je op het tabblad "Verbruik" als het goed is. Daar zie je onder het data-tegoed "Verbruik buitenland". Klopt dat? Want als je dat ziet, staat de bundel aan en kan je daar ook het verbruik inzien van de EU-bundel.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Hoi @dboffcial, welkom! Als je de bevestiging per sms hebt gehad staat die bundel wel aan. Heb je de MijnKPN app op je mobiel staan?
Zodra je bent ingelogd zit je op het tabblad "Verbruik" als het goed is. Daar zie je onder het data-tegoed "Verbruik buitenland". Klopt dat? Want als je dat ziet, staat de bundel aan en kan je daar ook het verbruik inzien van de EU-bundel.
Reputatie 7
Badge +23
Is het inmiddels gelukt @dboffcial? Als je nog vragen hebt weet je ons te vinden.

Reageer