Beantwoord

Internet in Turkije vanuit eigen bundel?

  • 15 March 2018
  • 7 reacties
  • 67478 keer bekeken

Valt v Turkije al onder KPN zorgeloos standaard qua internetten

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 March 2018, 11:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Carlieta, welkom! Turkije valt niet binnen de EU en daarmee kan je er niet binnen de nationale bundel internetten. Je kunt wel een ‘Supervoordeelland buiten de EU’ bundel aanschaffen ervoor! Dit kan via de MijnKPN app of door te sms’en:

 

 

Thanksss Marcia
Zo jammer... Bij andere grote providers wel inclusief.. Vodafone bijv.... Misschien toch n reden om over te stappen volgende x
Gr C
Nou, alleen bij Vodafone. Bij anderen, w.o. T-mobile en Tele2, heb ik dat niet gevonden hoor.
Oké... We zullen zien?
De kans dat Turkije erbij zit is klein. Slechts 4 % van hun grondgebied ligt in Europa en ze zijn ook geen lid van de Europese Unie (en zullen dat onder Erdogan ook niet worden).

Voor Turkije is bij KPN wel een buitenland (buiten EU) bundel:
https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/tarieven/roaming.htm (voer het land in en je krijgt de bundels)

De grote 4:

T-mobile heeft Turkije er niet bij.
https://www.t-mobile.nl/buitenland/internet-buitenland#binnen-eu

Tele2: ook geen Turkije bij Roam like home.

KPN: dus ook niet, wel toegevoegd Zwitserland, Noorwegen, IJsland en meer

Vodafone: heeft Turkije toegevoegd bij Roam like home

Van de kleinere (budget)providers kan ik me niet voorstellen dat die een regeling met Turkse providers hebben.
Wat heeft dit met politiek of geografische ligging te maken?
De E.U. heeft Roam Like at Home ingesteld. Dat lijkt me toch een politiek orgaan. Het lijkt me ook een politiek 'ding' dat Turkije niet in de Europese Unie zit.

Een voorwaarde voor eventuele toetreding tot de E.U. is ligging in Europa. Turkije is ook al jaren aspirant lid, juist ook doordat ene stukje van 4 %. Ze voldoen nog steeds niet aan voorwaarden voor volwaardig lidmaatschap.