Beantwoord

Internet met prepaid, achtelijk duur. Dubbel geld trekken.

• 28 augustus 2013
  • 3 reacties
  • 6263 keer bekeken

Oke het is een beetje old skool, maar prepaid tegoed is achterlijk duur bij kpn.

Niet alleen bellen en sms maar ook online. Waardeer je internet tegoed dus niet op.

Heb ik 15 euro internet tegoed opgewaardeerd vervolgens heb je nog niks.

Er wordt gemeld op de website zoveel mb blablabla, nee hoor niks nu komt ie je moet opnieuw

opwaarderen om uberhaupt online te kunnen, en tja dat kost weer. Heb geen geldboom in me tuin.

Heb ze gebeld en gemaild, nu hebben ze de internet tegoed gedeactiveerd prima zou je denken. Ik ben die dus mooi kwijt.

Heb ze dus weer een mail gestuurd en verzocht die om te zetten naar gewoon prepaid. Niks nada.

Dit is voor mij de druppel kpn zijn  geldtrekkers niet alleen prepaid maar ook abo zijn achterelijk duur. Ze kunnen het terug zetten naar prepaid beltegoed en anders is het voor mij klaar en trek ik nog wel wat klantjes weg. Doe mij dan maar tmobile. Niet alleen goedkoper maar daar wordt je niet opgelicht wat betreft je internet tegoed. Daar is het ook daadwerkelijk opwaarderen voor 15 euro en je krijgt dan ook indd zoveel mb. Mvg

icon

Beste antwoord door Menno 6 september 2013, 15:15

Ik heb je net een privé-bericht gestuurd met verdere afhandeling van je reactie. Een goed weekend alvast!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Ik heb je net een privé-bericht gestuurd met verdere afhandeling van je reactie. Een goed weekend alvast!

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Bobo,

excuses voor de late reactie. Heb je een internet voordeelbundel afgesloten? Je kunt bij prepaid verschillende voordeelbundels afsluiten. Ik ontvang graag je mobiele nummer in een privé-bericht zodat ik dit verder voor je kan oppakken.

GA IK NOG REACTIE KRIJGEN OP MIJ BERICHT

Reageer