Beantwoord

Internet op mijn mobiele telefoon werkt opeens niet meer

  • 29 November 2019
  • 5 reacties
  • 166 keer bekeken

Het internet op mijn mobiele telefoon werkt opeens niet meer (heel langzaam). Zag bij gegevensgebruik dat ik aan de limiet zit van 2, 91 GB? Wat betekent dit?

Moet ik nu gaan betalen voor internet, hoe zit dat precies? Ik heb thuis ook gewoon normaal internet op mijn laptop. 

Als ik een abonnement afsluit voor mijn mobiele telefoon, dan betekent dat toch dat ik gewoon voortdurend snel internet heb?

Mvg, Pablo

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 4 December 2019, 11:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als ik een abonnement afsluit voor mijn mobiele telefoon, dan betekent dat toch dat ik gewoon voortdurend snel internet heb?

Ja... totdat je bundel op is... Wat zegt bij u de Mijn KPN app?

 

Ja, dat de bundel op is. 4000 MB van 4000 MB verbruikt. En 7 van 60. Ik gebruik mijn telefoon nog geen 2 weken. Is dit niet veel te snel? 

Ik heb een sms verstuurd naar KPN om het verbruik op te vragen, krijg ik dit terug: Uw huidige verbruik sinds 1 november is 37,6 euro. Uw huidige tegoed in Hussel en 150 min/sms is 53 minuten tot 1 december.

Waar komt dat bedrag van 37,6 euro vandaan en moet ik dit gaan betalen? Ik heb in de 2 weken dat ik mijn telefoon nu heb 2 keer gebeld, naar een vast telefoonnummer. Dit waren gesprekken van bij elkaar nog geen 5 minuten.

Klopt dus helemaal niks van.

Internetten kan ik nu niet meer. Internet doet gewoon helemaal niks meer.

Reputatie 7
Badge +24

Als je wat filmpjes kijkt, kan het hard gaan. Vooral bij de nieuwere toestellen met grote schermen en hoge resoluties. Waar die 37.6 vandaan komt, is mij ook een raadsel.

Wat betreft uw bundel: uw abonnement is half november in gegaan? Misschien heeft u voor november dan ook maar de helft van uw bundel ontvangen. Maar dat weet ik niet. Zou een beetje flauw zijn van KPN, maar het zou een verklaring zijn...

Reputatie 7
Badge +21

Wat betreft uw bundel: uw abonnement is half november in gegaan? Misschien heeft u voor november dan ook maar de helft van uw bundel ontvangen. Maar dat weet ik niet. Zou een beetje flauw zijn van KPN, maar het zou een verklaring zijn...

Wat is daar flauw aan? De eerste (gebroken) maand betaal je dan ook maar de helft van het maandelijkse bedrag.

Mobiele abonnementen lopen per kalendermaand: Uitleg eerste factuur mobiel

Reputatie 7

Hoi @PvBeek, als het totaal van de bundel bereikt is wordt de snelheid inderdaad verlaagd. Dat zou hier dus ook mee kunnen spelen. Wat het bedrag is dat je noemde kan ik zo ook niet plaatsen, maar dat kijk ik graag voor je na. Zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen aanvullen met het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers (bij "Persoonlijke opmerkingen”) kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder een seintje dat je dat hebt gedaan kan ik voor je aan de slag. Ik hoor het graag.