Beantwoord

Internet Turkije in EU-bundel inbegrepen of niet?

• 7 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 1783 keer bekeken

Goeiedag. Zit Turkije in de bundel of niet? Ik heb wel netwerk maar geen verbinding. Moet ik voor Turkije een aparte bundel aanzetten?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 8 oktober 2018, 09:29

Dag Franca24! Goed dat je dit meldt, hier op het Forum. Turkije is géén onderdeel van de EU. Je kunt dus niet internetten en bellen tegen dezelfde tarieven als in Nederland; je zult er extra kosten voor betalen. Het is inderdaad zeer aan te raden om een buitenlandbundel aan te zetten. Op deze pagina kun je invullen in welk land je bent en dan lees je alles over de kosten en de beschikbare bundels.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Franca24! Goed dat je dit meldt, hier op het Forum. Turkije is géén onderdeel van de EU. Je kunt dus niet internetten en bellen tegen dezelfde tarieven als in Nederland; je zult er extra kosten voor betalen. Het is inderdaad zeer aan te raden om een buitenlandbundel aan te zetten. Op deze pagina kun je invullen in welk land je bent en dan lees je alles over de kosten en de beschikbare bundels.
Reputatie 7
Probeer, handmatig, een ander netwerk als je geen verbinding krijgt bij het automatisch geselecteerde netwerk.
Ik heb wel netwerk maar geen verbinding.

Reageer