Beantwoord

Internet verbruik

Hallo,

Ik heb dit abonnement: Personal Sim Bel-Sms-WebXL 275. Ik bel en sms relatief weinig waardoor ik dit nooit op verbruik. Afgelopen maand had ik een ongebruikt tegoed van 29€.

Ik houd mijn internet verbruik altijd goed in de gaten maar deze maand heb ik een aantal filmpjes op youtube bekeken en toen was mijn tegoed ineens op. Ik heb 500mb internet per maand + 250mb voordeelbundel. Ik heb nu 746mb verbruikt, dus ik zit er bijna overheen.

Als ik nu mijn mobiele gegevens inschakel ga ik geheid over het limiet heen. Dat wil ik natuurlijk niet. Maar wat moet ik dan? De rest van de maand niet internetten of buiten mijn bundel betalen?

Ik kan mijn bundel wel verhogen maar dan zou ik er nog 250mb bij krijgen maar dan ga ik naar een veel duurder abonnement waarvan ik dan een kwart van de belminuten zou gebruiken. Ik zou graag willen weten wat ik moet doen om voor een relatief lage prijs weer te kunnen internetten.

Groeten,

Lennart

icon

Beste antwoord door Shugosha 12 augustus 2013, 10:44

De bundel kan 1 keer worden gebruikt per kalendermaand.

Er is nog wel een Spotify Premium bundel mogelijk. Met deze bundel krijgt u toegang tot Spotify Premium en daarbij nog een databundel extra van 500mb. Deze bundel is maandelijks uit en aan te zetten en kost 10 euro per maand.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Bij dit abonnement is het mogelijk om een voordeelbundel te nemen van 250mb extra voor € 5,09

Deze bundel zal alleen in rekening gebracht worden voor de kalendermaand wanneer u over de basisbundel bent gegaan. Het activeren kan via mijnkpn of anders via de helpdesk (1200).

Het verhogen van het abonnement is ook een oplossing, maar dan krijgt u niet het volledige tegoed voor deze kalendermaand. Dat zal dan namelijk naar rato worden berekend.

Als het goed is heb ik deze bundel standaard aan staan. Helaas heb ik deze ook op verbruikt. Ik weet niet of het mogelijk is twee maal deze bundel te gebruiken.

Reputatie 7
Badge +12
De bundel kan 1 keer worden gebruikt per kalendermaand.

Er is nog wel een Spotify Premium bundel mogelijk. Met deze bundel krijgt u toegang tot Spotify Premium en daarbij nog een databundel extra van 500mb. Deze bundel is maandelijks uit en aan te zetten en kost 10 euro per maand.

Reageer