Vraag

Internet werkt ineens niet meer na aanschaf bundel(s)

  • 3 October 2019
  • 2 reacties
  • 109 keer bekeken

Beste,

Na reeds 2 bundels te hebben verbruikt een 3e aangeschaft. Ik kreeg correct een sms ter bevestiging van ontvangst van KPN en tevens een sms dat de aanvraag was verwerkt. Alleen internet werkte dus nog steeds niet. Dus ongeduldig dat ik ben. Denk ik misschien is er iets misgegaan en schaf nogmaals een bundel aan. Wederom bovenstaande smsjes ontvangen, maar nog steeds geen internet. (Deze vraag is dus met mijn man zijn mobiel gedaan)

Ik hoor graag zsm van jullie...aangezien ik inmiddels volgens mij €30 heb uitgegeven aan bundels die niet werken...en begrijp dat ik tegen een hoger tarief telefonisch contact kan opnemen 🤨...maar beetje belachelijk vind dat te doen.

Mvr
Cindy

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Cvanderheiden, welkom en sorry voor de late reactie! Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad en de boel weer aan de praat gekregen? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je het me dan laten weten en je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer? Dan help ik je er graag verder mee.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Cvanderheiden, heb je het inmiddels aan de praat gekregen? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.