internetbruik onjuist op rekening

  • 22 oktober 2013
  • 2 reacties
  • 6341 keer bekeken

Nadat ik in de eerste maand over mijn bundeltegoed was gegaan let ik scherp op mijn verbruik. Ik heb een 5Gb bundel en in september heb ik de mofi uitgezet toen het verbruik op de website 4800MB aangaf. Toch heb ik een rekening gekregen met daarop een verbruik van 5148MB?!

Tevens heb ik geen 100% verbruik SMS bericht gehad op de mofi.

Of te wel, weer vragen om een creditering...


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste benver,

Vervelend dat je boven je bundel bent gekomen. Je bent echter zelf verantwoordelijk voor je verbruik.

Graag ontvang ik je SIM-kaartnummer in een privébericht zodat ik kan kijken wat ik voor je kan doen.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Bedankt voor je reactie Jemy,

Maar kan jij verklaren hoe het komt dat er op de rekening ruim 5GB staat terwijl ik de mofi bij een stand van 4800MB heb uitgezet ?!

Kan jij verklaren waarom ik geen 100% verbruik sms heb gehad ?!

Ik denk dus dat ik helemaal niet boven mijn bundel uit ben gekomen.

Ik zal het SIM-kaartnr in een PB sturen.

Alvast bedankt voor de genomen moeite.

m.vr.gr. Ben

Reageer