Beantwoord

Internetbundel bijkopen

  • 21 July 2019
  • 9 reacties
  • 1951 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Beste,

Normaliter heb ik voldoende aan mijn internetbundel, maar aangezien ik momenteel op vakantie ben, gaat 't vrij rap en heb ik behoefte aan meer data.

Nou zie ik dat ik 1 gig kan bijkopen voor €8,-
Belachelijk duur in mijn ogen als je bekijkt dat ik als goede klant met 2 mobiele abbo's, thuis internet, telefonie en tv me al blauw betaal aan KPN.

Is daar geen andere mogelijkheid??
Anders misschien toch eens overwegen om over te stappen.

Bedankt alvast voor uw antwoord.

Gr,
Danny
icon

Beste antwoord door Susan_ 22 July 2019, 13:38

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Caantje, bedankt voor je bericht!

Helaas zijn dat de enige opties op dit moment.. Voor een volgende vakantie zou je kunnen kijken of het zin heeft om je abonnement voor 1 maand te verhogen (let op, dit gaat de 1e van de maand in dus regel het op tijd!). Die extra MB's die je bij het hogere abonnement krijgt, kan je dan delen met het tweede KPN nummer. Of, indien dat nummer nu nog wel data over heeft, dat je daarvan wat MB's/GB's krijgt.

Ook bij andere providers betaal je voor extra data, dat is helaas niet anders. Wij zijn geen prijsvechter en niet de goedkoopste, dat weten we zelf ook. Dat is ook niet onze focus, dat is ons netwerk, onze diensten en services!
Reputatie 1
Badge
Beste Susan,

Bedankt voor je reactie.
Toch kan ik me hier niet helemaal in vinden.
Dat ik kon verhogen, heb ik niet bij stil gestaan. Ging er eigenlijk ook vanuit dat ik wel voldoende data had om de vakantie door te komen.
Het 2e KPN nummer heeft ook geen data meer, dus delen gaat niet.
Het klopt dat bij andere aanbieders ook betaalt moet worden voor extra data, maar bij T-Mobile bijvoorbeeld kun je 5 gig bijkopen voor €15,- hetgeen ik redelijk vind.
Bij jullie ben ik dan €40,- kwijt voor hetzelfde. Bizar gewoon. Dat kan ik echt geen service meer noemen.

Ik ben me ervan bewust jullie geen prijsvechter zijn, ik heb juist voor KPN gekozen omdat ik dacht dat jullie meer te bieden hadden, maar blijkbaar heb ik me hierin vergist.

Maargoed, het is zoals 't is. Misschien had ik me zelf beter moeten informeren over de mogelijkheden alvorens voor KPN te kiezen.

Toch, om in de toekomst niet weer voor verrassingen komen te staan en bij iedere scheet door jullie in de nek geslagen te worden, ga ik na einde contract overstappen waarbij ik mijn thuisabbo ook mee neem.

Met vriendelijke groet,
Danny
Reputatie 7
Badge +21
@Caantje, soms loopt het net even wat anders dan je verwacht. Dat kan natuurlijk zo zijn! De optie om te verhogen is er inderdaad, ik weet niet of dit nog zin heeft voor jouw vakantieperiode deze zomer? Verder begrijp ik dat je niet teveel wil betalen, maar sinds een tijdje is roaming in heel Europa al zonder extra kosten. Dat is ook al heel wat! En ja, ook bij andere providers zal je dat hebben. Dus je verder oriënteren mag uiteraard, en hopelijk kan je weloverwogen je besluit dan maken 😉
Reputatie 1
Badge
Beste Susan,

Ik begrijp dat je mij niks te bieden hebt, maar volgens mij kun je beter niet reageren dan dit soort onzin waar ik totaal niks aan heb.....😂😂😂

Veel succes verder bij KPN.

Groet,
Danny
Reputatie 1
Badge
Beste Susan,

Ik zie dat je dit draadje gesloten hebt, waarbij het dus lijkt alsof het opgelost is.
Voor mij is dit dus absoluut geen oplossing.
Vandaar dat ik dit draadje dan ook ga doorzetten naar allerlei andere klachten en beoordelingsites om eventuele toekomstige klanten van KPN te waarschuwen voor dit soort praktijken.

Heb ik trouwens nog een tip voor KPN:
Aangezien jullie geen prijsvechter zijn maar dé provider met kwaliteit en service, zou ik alleen maar de bundel van 250 MB aanbieden voor €3,- en de bundel van 1 gig schrappen, dan kunnen jullie je klanten nóg meer in de nek slaan... 😂😂😂

Groet,
Danny
Reputatie 7
Badge +21
@Caantje, je gaf aan dat het antwoord voor jou geen oplossing is (lees: onzin) dus ging ik er vanuit dat dit topic gesloten kon worden. Aangezien ik niks aan het antwoord kan veranderen. Het antwoord is gemarkeerd zodat klanten die eventueel meelezen direct kunnen zien dat dat wel het antwoord is (en dat we daar niks aan kunnen wijzigen op het moment).

Ik kan jou persoonlijk geen korting geven op een buitenlandbundel, want dan zou dat bij elke klant moeten gebeuren en daar krijg ik helaas geen toestemming voor. Dus nee het is geen oplossing, maar wel een antwoord.
Reputatie 1
Badge
Beste Susan,

Van ellende toch maar een bundel van 1 gig. voor €8,- gekocht.
Een dagje op 't strand liggen Facebooken en de bundel is OP!!!
Zoiets is gewoon niet meer van deze tijd!
En ik hoef niet eens zozeer korting of whatever.
Je had misschien ook iets kunnen zeggen van, ja daar heb je misschien een punt, we gaan kijken of we in de toekomst misschien onze klanten een grotere en voordeligere bundel kunnen aanbieden.
Maar nee, vooral van je af blijven lullen met uitspraken als wij zijn geen prijsvechter, wij bieden service, roaming is zonder extra kosten, dat is ook al heel wat, bla bla bla.
Daar heb ik toch allemaal niks * aan??!!

Dit draadje gaat viraal, neem dat maar van me aan!!

Bedankt voor niks.

Groet,
Danny

*Admin: reactie aangepast i.v.m. huisregels.

@Susan_ Je opmerking dat KPN geen prijsvechter is, klopt deels. Als je een nieuwe klant bent, krijg een mooie korting om je binnen te lokken. Als je al héél veel jaren klant bent met diverse producten dan blijft het ijzig stil. Zelfs een berichtje dat je contract afgelopen is en of we weer een paar jaar klant willen blijven is voor KPN te veel moeite. 

Zelfs een storing als vandaag met telefonie en ook webmail wordt door KPN niet op Facebook vermeld.  

Bij KPN is het motto: Klant worden: Ja graag

                                  Klant zijn en blijven: Mag maar hoeft niet, liever niet…. 

Is de prijs niet in conflict met de minimale EU tarieven van € 3,50 per 1 GB  ? Ik zou verwachten dat dit ook geld voor extra aankopen. De ander provides voldoen hier wel netjes aan.

Reageer