Beantwoord

internetbundel werkt niet

  • 21 November 2019
  • 12 reacties
  • 244 keer bekeken

ik heb voor mijn vakantie op Curacao een aparte dure internetbundel aangeschaft, maar helaas deze kan ik niet “in werking” krijgen op mijn iphone 7. Hoe  moet ik deze op mijn iphone 7 aan krijgen. 

icon

Beste antwoord door SonjaW 27 November 2019, 14:37

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @SonjaW, Goed dat je hier je vraag stelt. Vervelend dat het internet niet werkt.

Fijn dat je je gegevens in hebt gevuld op je profiel. Ik zie dat er wel een bel/sms/data bundel (500) actief is, klopt dit? 
Om je internet werkend te krijgen kun je volgende dingen controleren:

- Zorg dat (data)roaming aan staat in het toestel

- Controleer de APN. Dat zou 'internet' of eventueel 'portalmmm.nl' moeten zijn

- Herstart je toestel een keer

- verbind handmatig met een ander beschikbaar netwerk (i.p.v. automatisch)

Hopelijk ben je hiermee geholpen. Ik hoor graag of het lukt! :grinning:

Nou, helaas het lukt niet

Reputatie 7
Badge +17

@SonjaW, Is er uberhaupt een netwerk waar je verbinding mee kunt maken?
In het buitenland zijn we afhankelijk van het netwerk dat in dat land aanwezig is. Als er geen netwerk zichtbaar is om mee te verbinden, is er in dat gebied helaas geen internetverbinding mogelijk. 

Graag hoor ik van je. 

Mijn man kan gewoon internet via foon gebruiken. Tis onze laatste dag hier, ik heb zonder moeten doen en vind het erg jammer voor het geld waar ik de bundel voor heb aangeschaft. 

Reputatie 7
Badge +17

@SonjaW Jammer dat het niet heeft gewerkt. een niet gebruikte bundel kunnen wij natuurlijk voor je vergoeden.Zou je het 06 nummer waar het specifiek om gaat kunnen toevoegen aan je profiel?
Dan ga ik dit in orde maken. Je mag hem toevoegen aan ‘persoonlijke opmerking(en)’.

 

Dat is wel super service

Reputatie 7
Badge +17

Dat is wel super service

Kan je nog het 06-nummer toevoegen aan je profiel? 

Fijne laatste dag nog in de zon!

Dank je. Nummer heb ik eronder gezet

Reputatie 7
Badge +17

Dank je. Nummer heb ik eronder gezet

Kan het kloppen dat je een EU 250 MB/SMS/BEL bundel hebt aangezet t.w.v. €2,99? Dit is een bundel voor binnen Europa.
Dat is het enige wat ik kan vinden op het bijgevoegde 06-nummer. Het kan zijn dat ik de vorige keer op de gegevens van je man heb gecontroleerd en daar wel de juist bundel zag staan. Die ik eerder heb genoemd. 
Dit kan controleren in de MijnKPN app. 

Reputatie 7
Badge +17

Dank je. Nummer heb ik eronder gezet

Kan het kloppen dat je een EU 250 MB/SMS/BEL bundel hebt aangezet t.w.v. €2,99? Dit is een bundel voor binnen Europa.
Dat is het enige wat ik kan vinden op het bijgevoegde 06-nummer. Het kan zijn dat ik de vorige keer op de gegevens van je man heb gecontroleerd en daar wel de juist bundel zag staan. Die ik eerder heb genoemd. 
Dit kan controleren in de MijnKPN app. 

Zelfs dan krijg je je geld terug hoor, simpel weg een misverstand. 

Ik weet niet hoe het kan maar je hebt gelijk. Ik heb het thuis nagekeken en op duistere wijze heb ik denk ik verkeerde bundel aangeschaft. Ik had voor mijn man en mijzelf dacht ik de goeie bundel afgesloten. Het is niet de bedoeling geweest en vandaar mijn reactie, excuses

Reputatie 7
Badge +17

@SonjaW Geen probleem natuurlijk, kan gebeuren! Is opgelost :D Hopelijk hebben jullie een goede vlucht terug gehad. 

 

Fijne dag!

Reageer