Beantwoord

Internetproblemen na overstap sim-only

• 27 mei 2014
  • 4 reacties
  • 1763 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Na jarenlang een kpn-abonnement te hebben gehad, zonder enige problemen overigens, ben ik nu overgestapt op een sim-only abonnement.

Het probleem is het volgende: ik heb internet, maar moet de hele dag door mijn wifi uit- en weer inschakelen om verbonden te zijn. Aan de telefooninstellingen (samsung S2) heb ik verder niets verandert. Ook geeft de telefoon aan dat er gewoon verbinding is.

(De eerste dag had ik helemaal geen verbinding en kon ik ook niet bellen of sms-en, maar daarvan neem ik aan dat het een beginprobleem was, dat is nu ook opgelost).

Vriendelijke groet, Alco

icon

Beste antwoord door Shugosha 29 mei 2014, 09:48

Is dit een probleem die u dan alleen hebt met het wifi netwerk thuis of mogelijk ook met andere netwerken? En is er eventueel een software update gedaan of mogelijk al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Is het toestel sinds de overstap al wel een keer helemaal uitgezet en staat de APN nog wel op portalmmm.nl? Hoe het toestel ingesteld moet worden is hier te vinden.

Dank voor je reactie.

Het toestel is inderdaad uit geweest en portalmmm.nl is nog steeds aangevinkt.

Maar het probleem is er dus nog steeds :)

Het wifi-teken met de bijbehorende groene en oranje pijlen draait ook op volle toeren wanneer ik bijvoorbeeld mail ophaal, maar er is geen
verbinding. Zet ik wifi uit en aan, dan is die er direct...

Reputatie 7
Badge +12
Is dit een probleem die u dan alleen hebt met het wifi netwerk thuis of mogelijk ook met andere netwerken? En is er eventueel een software update gedaan of mogelijk al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen?

Na een harde reset lijkt het probleem te zijn opgelost...fingers crossed ;)

Bedankt voor de antwoorden, en hopelijk niet tot snel...:)

Reageer