Ik krijg een bericht dat ik al mijn data heb verbruikt terwijl ik nog meer dan genoeg heb staan.
MB3722/15322internetbundelverbruikt 1dagen resterend11600tegoedÂBeste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelIk krijg een bericht dat ik al mijn data heb verbruikt terwijl ik nog meer dan genoeg heb staan.
MB3722/15322internetbundelverbruikt 1dagen resterend11600tegoedÂBeste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelHallo
Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.
Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je onbeperkte bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je onbeperkte bundel gewoon door.Â
De SMS die je krijgt kun je dan ook negeren.
Dat is duidelijk.
Bedankt voor de uitleg.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.