Beantwoord

Internetverbruik inzien

  • 5 July 2020
  • 4 reacties
  • 102 keer bekeken

Hallo,

Heb een internetabonnement icm mobiel.  Graag zou ik weten wat het internetverbruik is. Dit kan ik niet zien wanneer ik heb ingelogd bij mijnKpn. Weet iemand hoe?

icon

Beste antwoord door Anonymous 5 July 2020, 12:01

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @1oogiskoning , als ik inlog in MijnKPN zie ik het direct, heb je wèl je mobiele nummer gekoppeld in MijnKPN?

 

Reputatie 7
Badge +17

@1oogiskoning Welkom op het KPN Forum! Bedankt voor je bericht. Als je MijnKPN opent, dan zou je het gewoon moeten zien onder het kopje [overzicht]. Is dit venster leeg? Kun je eens kijken bij [producten], als daar ook niets staat, dan dien je het nummer even opnieuw te koppelen aan je KPN ID. 
Dit kun je doen via de browser, (helaas) niet via de app. 


Log in bij MijnKPN > Producten > Product koppelen > Vul het 06-nummer in bij [Mobiel & Prepaid] > Vul de 6-cijferige verificatiecode in > Klaar!
Binnen 15 min. is het 06-nummer zichtbaar in de MijnKPN App en kun je je verbruik zien. 

Mocht je het product al correct gekoppeld hebben via de browser, dan kan het zijn dat de app ge-update moet worden. Dit kun je doen via de App store/Playstore. 
Mocht het hierna nog niet werken, dan adviseer ik je om de app even te deïnstalleren en opnieuw te installeren. 

Veel succes. :hugging: Laat je het weten als het is gelukt? 

Hallo, het is opgelost. Ik zag opeens dat ik nog producten moest koppelen. Dank je.

Reputatie 7
Badge +17

Goed om te horen! We zien je graag terug hier op het Forum als je in de toekomst hulp nodig hebt. :smile:

Reageer