Beantwoord

Inzicht in factuur mobiele aansluiting

  • 8 October 2019
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik heb een MIJN KPN aangemaakt waarop ik de normale facturen kan inzien. Maar ik heb ook een Overeenkomst Mobiele Aansluiting voor een MiFi (dus een mobiel internet zonder mobiele telefoon). Om deze overeenkomst toe te voegen aan MIJN KPN stuurt KPN ter bevestiging een SMS naar het mobiele nummer dat bij die overeenkomst hoort. Maar hoe kan ik die SMS lezen, er zit alleen maar een MiFi aan. In de overeenkomst staat dat KPN de factuur per e-mail stuurt, maar daar zijn ze om veiligheidsredenen mee gestopt. Dus hoe kan ik mijn factuur inzien, er staat o.a. mijn datagebruik in.
icon

Beste antwoord door mobiele internet factuur 10 October 2019, 17:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @mobiele internet factuur! Bij een MiFi router is dat proces inderdaad niet heel handig. In de MiFi routers die wij aanbieden kun je in de modempagina sms'jes lezen. Welk merk+type MiFi router gebruik je precies?
Heel hartelijk dank. In mijn TP-Link M7350 kan dat inderdaad ook. Hiermee is mijn probleem dus opgelost.
Reputatie 7
Badge +28
Goed om te horen! En ook goed dat je het meldt, het lijkt me handig dat we dit wat uitgebreider toelichten voor mobiel internet klanten. Ik koppel het terug!

Reageer