iphone APN springt steeds terug van KPN4G.nl naar iphonekpn.nl

• 3 augustus 2013
  • 31 reacties
  • 12403 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste Frits,

Bedankt voor het meedenken.

Ik denk niet dat ik bmns hiermee lastig heb gevallen. Ik heb alleen aangegeven dat wij een 2e APN hebben toegevoegd en gevraagd of bmns de APN opnieuw op KPN4G.nl wil zetten. De 2e APN was voornamelijk ter informatie bedoeld. Zie mijn eerdere reacties. Ik had niet verwacht dat jij het anders zou interpreteren.

Als de APN bij bmns nog steeds terugspringt, dan wil ik wel gratis een nieuwe simkaart sturen. Ik denk echter niet dat een nieuwe simkaart het probleem verhelpt.

Le Yuan

Reputatie 7
Badge +12
Een nieuwe simkaart is daar geen oplossing in sinds de Iphone het terugzet op basis van de basisinstellingen die bekend zijn bij Apple, de carrier settings.

Als er al een tweede apn bij staat dan zou het geen probleem moeten zijn dat het terugspringt naar iphonekpn.nl

Shugosha schreef:
Een nieuwe simkaart is daar geen oplossing in sinds de Iphone het terugzet op basis van de basisinstellingen die bekend zijn bij Apple, de carrier settings.

-> Ik bedoelde dan ook een nieuwe simkaart, maar wel een waar een ander Apple Carrier Profile aan gekoppeld is.

Als er al een tweede apn bij staat dan zou het geen probleem moeten zijn dat het terugspringt naar iphonekpn.nl

-> Volgens Bmns was dat dus wel een probleem en Le-Yuan vroeg hem iedere keer om APN KPN4G.nl in te stellen.

Groeten,

Frits.

Reputatie 5
Ik ben van een 3G SO abbo overgestapt op een 4G abbo met iPhone 5s en ik zie dat de APN settings op de nieuwe iPhone nog steeds op iphonekpn.nl staan en niet op KPN4G.nl. Ik heb het nu handmatig aangepast, maar ik zie liever dat ik deze settings automatisch zou krijgen

Hi Roko,

Je kunt het volgende proberen:

Ga naar:
Instellingen
Algemeen
Info
Scroll vervolgens een paar keer van beneden naar boven.

Je zou als het goed is een popup krijgen omtrent het updaten van aanbiederinstellingen (van KPN). Klik hier dus op Update.

Hiermee wordt o.a. je APN geupdate naar KPN4G.nl

Als dat niet lukt kan je een apn profiel installeren via http://iphonesettings.net -> APN instellen -> KPN 4G -> klik op installeer

Voor meer info kan je terecht op:

http://iphoneinstellen.nl/mobiel-internet-instellingen/kpn-internet-instellingen/
Reputatie 5
Dank voor je hulp savas_2000, ik krijg helaas geen popup. Ik waardeer de link die je aangeeft maar ik zie liever dat dit vanuit KPN wordt opgepakt 

Reageer