Beantwoord

iPhone schakelt steeds over naar 3G

  • 18 July 2019
  • 3 reacties
  • 623 keer bekeken

Waarom springt mijn ontvangst bijna altijd van 4G naar 3G en wordt daarmee vele malen trager? Betreft IphoneXr

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja 19 July 2019, 13:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Dag @Thijs66. Van harte welkom hier. Dat lijkt me erg vervelend. Als je toestel automatisch terugschakelt naar 3G, betekent dit doorgaans dat je simkaart geen (sterke) 4G-verbinding kan maken. Dit gebeurt bijvoorbeeld als je op een locatie bent waar geen of een slechte 4G-dekking is. Ik ben daarom benieuwd of je dit probleem overal hebt of op een specifieke locatie. Is dit laatste het geval, kan je dan aan mij laten weten op welke locatie? En wil je ook eens testen hoe het gaat als je jouw simkaart in een ander toestel stopt?

En verder: zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode/huisnummer, je 06-nummer en je klantnummer? Dan kan ik je gerichter verder helpen.
Reputatie 6
Badge +9
Hallo @Thijs66. Ik heb niets meer van je gehoord. Mag ik daaruit opmaken dat je inmiddels meer duidelijkheid hebt gekregen? Als ik je nog ergens mee kan helpen, lees ik het graag!
Sorry voor de late reactie, vakantieperiode...

Probleem speelt vooral in de trein tussen Utrecht en Den Haag. Lijkt nu echter minder te zijn. Indien het weer opspeelt laat ik van me horen. Dank voor de ondersteuning

Reageer