Beantwoord

Kan abonnement niet wijzigen

  • 1 May 2021
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Wil abonnement wijzigen maar dit lukt omdat die aangeeft dat het niet gaat of dat er zich al een wijziging plaats vind maar deze is net aangepast. Hoe kan ik dit aanpassen

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 3 May 2021, 09:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons forum, @skok0912! Leuk dat je ons gevonden hebt. Je wilt je abonnement wijzigen, begrijp ik, maar dat lukt niet. Ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.