Kan geen extra 1GB meer aanvragen

  • 21 March 2021
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Na meerdere malen een extra 1gb aan te vragen ,zit er dus wel degelijk een limiet aan.  Dit krijg it als antwoord op de NL1000 AAN 

Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Gratis 1GB NL extra nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN

Ik ben benieuwd hoe KPN dit wilt gaan oplossen zodra we filmpjes kijken op 4k pf straks in een nog hogere kwaliteit.  Dan gaan de dag bundels er toch heel rap doorheen. 

Tele 2 adverteren met "trek het internet helemaal leeg" 

En KPN met " zo vaak je maar wilt" in de praktijk is het dus net ff anders 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Onbeperkt is onbeperkt, het enige is dat je, net als bij alle andere providers die onbeperkt Internet aanbieden , na 5GB extra bundels moet aanschaffen. Helaas is het bestel proces van extra bundels te traag en storingsgevoelig. In dit geval liep jij dus tegen een storing aan en wellicht was het je een minuutje later wel weer gelukt.

Overigens is dit natuurlijk niet goed te praten, KPN zal er voor moeten zorgen dat die proces altijd succesvol afgerond wordt en dat ook in een zeer kort tijdsbestek.

 

Bedankt voor je reactie, 

Helaas was dat dus niet het geval . Uiteraard meerdere malen later nog eens geprobeerd en de dag ervoor was een zelfde " storing " 

De app liet zelfs de optie niet eens meer zien. 

Maar goed nu werkt het weer en zal het vanavond ervaren hoe het zit 👍