Beantwoord

Kan geen gratis 1GB bestellen

  • 13 September 2020
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Ook ik heb nu dit probleem. Heb gister al contact gehad met de klantenservice en zij zei dat het normaal gesproken binnen 4 uur is opgelost, maaarrrr dat het ook 5 werkdagen kan duren. Ondertussen kan ik dus niet gebruik maken van mijn abonnement waar ik dus wel voor betaal. Het probleem is een dag later nog steeds niet opgelost. Heb dit probleem nu al zo vaak langs zien komen en snap niet waarom er niks aan gedaan wordt. Kan best zijn dat mensen in het weekend niet werken en het probleem daarom pas maandag wordt opgelost, maar die luxe kun je jezelf niet veroorloven als het om dit soort technische storingen gaat vind ik. Hopelijk gaat hier nog wat in veranderen, maar ik betwijfel het.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 21 September 2020, 11:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Lotjes Dat is natuurlijk erg lastig als het aanvragen van de 1GB bundel bij jouw Unlimited bundel niet lukt. Is het inmiddels al wel weer gelukt? Zo niet dan kijk ik graag even mee! Wil je dan jouw profiel even  aanvullen met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is.

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het inmiddels weer lukt om 1GB gratis te bestellen. Hoe dit precies aan te vragen lees je: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/unlimited-data.htm
 

Ik weet hoe ik 1GB extra kon aanvragen, dat was het probleem niet. Het probleem was dat er in het weekend geen mensen werkzaam zijn die storingen in dit proces oplossen en mensen daarom van vrijdagavond t/m zondag de hele dag, geen extra GB kunnen aanvragen. Dit terwijl zij wel een onbeperkt abbo hebben waar zij voor betalen. Ik snap niet waarom hier een nieuw topic van is gemaakt aangezien mijn bericht een reactie was op een ander topic. Het blijkt dus een terugkerend probleem te zijn waar veel mensen last van hebben. Je krijgt enkel dit bericht: Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Gratis 1GB NL extra nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN. En bij de klantenservice krijg je het antwoord dat oplossing van het probleem 4 uur tot 5 werkdagen kan duren, daar moet je het dan mee doen. Vind ik niet zo netjes. 

Wel fijn Jeroen dat jij je inzet om mensen via het forum te helpen. Als dit ook in het weekend gebeurt en je mensen verder kan helpen dan is dat heel prettig. Bij mij was dit helaas niet gelukt via de klantenservice, hopelijk komt daar verbetering in.

Mvg Lotjes