Beantwoord

Kan geen mail versturen met iPhone 6: relaying niet toegestaan

  • 29 April 2019
  • 7 reacties
  • 2145 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem als hier boven beschreven. Ik heb een iphone 6
Alle instellingen via toestelhulp van kpn geprobeerd
kunnen jullie mij helpen

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 June 2019, 10:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @elly62, welkom en sorry voor de late reactie. Heb je een @ kpnmail.nl e-mailadres? Kan je een screenshot plaatsen van de instellingen zoals die in jouw telefoon staan? En dan met name van de uitgaande server. We helpen je dan graag verder.
Dat ga ik zeker doen. Maar ben tot donderdag in Praag, dus wordt daarna
Reputatie 7
Badge +30
Geen enkel probleem! Fijne tijd in Praag gewenst!
Hier ben ik weer.
ik stuur je een screenshot van de instellingen zoals ze in mijn telefoon staan. Deze heb ik van jullie site overgenomen.
Dat het vervelend is dat ik via mijn telefoon geen mails kan beantwoorden bleek weer in Praag, waar ik een mail kreeg die ik moest beantwoorden. Natuurlijk kan het via de webmail, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn. Ik wil gewoon mijn mail vanuit de mailbox op mijn iphone 6 kunnen beantwoorden


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Je moet onder 'gebruikersnaam' en 'wachtwoord' bij uitgaande server wel je gegevens invullen. Net als je bij de inkomende server gedaan hebt. Klik daarnaast even op 'identiteitscontrole' om te checken of die wel op 'wachtwoord' staat.
Hallo

ik had daar niets ingevuld omdat dat optioneel was. Op jullie site staat niet dat ook wachtwoord aangevinkt moet worden
maar nu ik alles zo gedaan heb, is het wel in orde!!!!
Dank voor de oplossing
Reputatie 7
Badge +30
Helemaal goed! Fijn dat je het nog even liet weten. Ik zal ook even naar de site kijken om te zien of dat wellicht verduidelijkt moet worden, dank voor het signaal!