Kan geen MB's meer verzenden in app

• 21 januari 2015
  • 1 reactie
  • 369 keer bekeken

Ik heb een Hi Eindeloos en een KPN Mobiel Internet Premium abonnement met Meer Mobiel Voordeel. Vorige maand, na de update van de Hi en KPN apps, is het succesvol gelukt om MB's van het Hi Eindeloos abonnement te verzenden naar het KPN Mobiel Internet abonnement. Helaas lukt dit niet meer omdat ik de volgende melding krijg:

"Het wijzigen van je abonnement is op dit moment niet mogelijk omdat je vorige wijziging nog niet is verwerkt."

Dit krijg ik nu al drie weken. De wijziging wordt niet verwerkt en nieuwe MB's verzenden is niet mogelijk. Blijkbaar hangt er ergens iets waar je als eindgebruiker niets aan kunt verhelpen. MB's verzenden van het KPN naar Hi abonnement helpt ook niet om de boel te resetten.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Beste FemmeT,

Daar gaat helaas iets niet goed! Ik heb wel voorbij zien komen dat MB's delen überhaupt niet aanstond, maar dit nog niet. Wat er niet goed gaat durf ik op voorhand dan ook niet te zeggen, maar dat wil ik wel voor je uitzoeken. Wil je hiervoor de beide 06-nummers, je postcode en huisnummer in een privébericht naar me toesturen? Indien mogelijk ontvang ik ook graag een screenshot van de foutmelding.
Ik zie je bericht graag tegemoet!

Met hartelijke groet,

Cindy

Reageer