Beantwoord

Kan met iPhone 8 niet op internet in Spanje

  • 24 August 2019
  • 6 reacties
  • 265 keer bekeken

Sinds vandaag kan ik in Spanje geen gebruik maken van internet omdat mij IPhone 8 niet verbonden is met Internet. Ik hen een onbeperkt data abonnement en heb in Nederland geen probleem.

toestel heb ik al aan- en uit gezet; provider heb ik handmatig al gewijzigd. Mijn vrouw heeft een zelfde soort abonnement IPhone 7 en geen problemen.

gr. Wouter

Admin: titel aangevuld i.v.m. duidelijkheid
icon

Beste antwoord door Vierakker 26 August 2019, 22:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 2
Waarschijnlijk staat roaming op je toestel uit ? Ga naar instellingen-Mobiel netwerk-Opties Mobiele Data-zet schuifje Data roaming naar rechts.
Goede kans dat je nu wel kunt internetten
Kan trouwens ook zijn dat dataroaming aan de kant van KPN uitstaat, anders ff KPN benaderen ( via FB of bellen )
Alles staat goed in mijn toestel (APN ed.) Ik heb mijn Sim in een andere IPhone geplaatst; en daar heb ik ook geen 3- of 4G/internet. Het ligt dus aan KPN.

ca 2 weken geleden functioneerde alles prima in Zuid Amerika.....
Reputatie 7
Badge +6
Probeer je netwerk instellingen eens te resetten. Instellingen .. algemeen.. stel opnieuw in... Herstel netwerkinstellingen.
Goede kans dat het weer werkt.
Alle bovenstaande mogelijkheden had ik al geprobeerd. Probleem lag bij KPN. Zij moesten in mijn account het vinkje bij roaming uitzetten, weet aanzetten en bevestigen. Ca 15 min later moest ik het toestel aan en uitzetten. Daarna werkte alles weer.

dank jullie allen voor het meedenken.
Case cliosed!
Reputatie 7
Hoi @Vierakker, welkom op het forum. Goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt via de klantenservice en dat je weer op internet kunt in Spanje. Veel plezier daar verder! 🙂