Kan mijn mobiele telefoon niet aanmelden op de wifi

• 23 februari 2015
  • 2 reacties
  • 288 keer bekeken

L.S.

Het lukt mij maar niet om mijn iPhone4 (ja ik weet t oud bakkie maar doet het over al ter wereld nog goed hoor, ook op de wifi) aan te melden op de wifi bij mijn ouders. Telefoon herkent het netwerk, mijn vingers toetsen de inlog op de experiabox in en ... niets .... geen verbinding mogelijk met experia box ... wat moet ik nou anders doen hier in huis dan in de rest van de wereld waar ik me wel op wifi kan aanmelden :?

box type: Thompson ST780

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo thijzzz,

Niks mis met een oud bakkie, maar vervelend dat hij de WiFi niet pakt bij je ouders. Uit je bericht begrijp ik dat dit het enige WiFi netwerk is waarop je je iPhone niet kunt aanmelden? Ik heb dit nog nooit voorbij zien komen moet ik eerlijk zeggen! Het betreft geen foutmelding, maar er gebeurd daadwerkelijk niks op je toestel als je op verbinden drukt? Als je ouders internet hebben van KPN, wil je het kanaal dan eens wijzigen? Ik stuur je een instructie mee hiervoor. Wil je me laten weten of dit uitkomst biedt?

Met hartelijke groet, 

Cindy
Bedankt voor de tip, heeft niets geholpen alleen.

"Geen verbinding mogelijk met netwerk" blijft de melding, sinds kort ook op de laptop die het wel gedaan heeft.

Reageer