Kan niet inloggen in de app

• 4 juni 2014
  • 8 reacties
  • 2039 keer bekeken

Beste KPN
Ik heb ongeveer 3 weken geleden een internet abonnement gekocht voor mijn iPad air. Nu wil ik graag kijken hoeveel mb ik nog heb. Dus ik heb de MijnKPN app gedownload en ging dus inloggen echter kreeg ik daarna deze fout melding:
Let op! De MijnKPN app is geschikt voor je mobiele telefoon en mobiel internet abonnementen. Prepaid, internet, televisie en zakelijke abonnementen worden nog niet ondersteund. Dus ik klik de daarna op oké maar toen bleef ik op het inlog scherm. En dit vind ik raar omdat in het mapje wat we mee hebben gekregen een boekje staat met haal alles uit je internet mobiele abonnement. Dus dan zou ik toch wel gewoon kunnen inloggen want online kan ik dat wel. Hoor het graag.

Vr. Ruud

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Wanneer u bent ingelogd op de website en naar het stukje 'Mijn Mobiel' gaat, ziet u daar dan wel de abonnementsgegevens of staat er de mogelijkheid het product te koppelen?

Ja dan staat er dat ik moet koppelen. Dus ik heb nu net mobiel internet koppelen aangeklikt maar dan moet ik een code invoeren waar kan ik die vinden. Want ik heb alleen internet en dus geen telefoon nummer. Hoor het graag.

vr, Ruud

Reputatie 5
Badge +1
Beste Ruud,

Wanneer je in MijnKPN gaat koppelen, word er een SMS bericht verzonden naar de simkaart.

Op je iPad kun je geen SMS berichten als SMS berichten ontvangen, je krijgt een pop up op je scherm met daarin de code die de website vervolgens aan je vraagt. 

Wanneer je deze code invoert en het koppelen helemaal afrond, kun je de gegevens ook inzien op de MijnKPN app.

Laat je weten of het gelukt is?

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Dus ik moet de simkaart code invoeren bij tel?

Vr. ruud

Reputatie 5
Badge +1
Hoi Ruud,

Nee bij ieder simkaart nummer hoort ook een 06-nummer. 

Ik kan me voorstellen dat je deze niet weet.

Zou je in een privébericht het simkaart nummer willen sturen?

Dan zoek ik het bijbehorende 06-nummer er voor je bij. 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Ik zag dus dat het op je kaart moet staan waar de sim in zat maar daar staat bij 06 nummer niks wat nu?

Verstuurd.

Reputatie 5
Badge +1
Hartelijk dank Ruud,

Ik heb inmiddels het 06-nummer aan je terug gestuurd. 

Met vriendelijke groet,

Bernadette

Reageer