Beantwoord

Kan nieuwe Whattsapp versie niet overschrijven

• 23 juli 2014
  • 3 reacties
  • 1103 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Mijn oude Whattsapp versie loopt vandaag af, al diverse keren deze week opnieuw gedownload en geinstalleerd nadat ik het bericht kreeg dat er een nieuwe versie beschikbaar is, blijkbaar is het toen ook niet geinstalleerd..... Vandaag het bericht ontvangen dat mijn Whattsapp versie te oud is. Diverse keren vandaag gedownload, geinstalleerd etc. Op het moment dat ik Whattsap wil openen krijg ik steeds de melding: Deze Whattsapp versie is te oud! Wat gaat er mis?
icon

Beste antwoord door Shugosha 23 juli 2014, 13:04

Wanneer u de app verwijderd zullen de gesprekken ook verwijderd worden. Het is echter wel een mogelijkheid om via whatsapp en backup hiervan te maken. In de app zelf gaat u naar 'Instellingen > Gespreksinstellingen > Back-up maken' en daarmee kunt u dan een back-up maken van de gesprekken.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Om welk type toestel gaat het hierom en had u ook al wel eerst de app volledig verwijderd?

Het is een Samsung galaxy S2 (nu precies 3 jaar oud) Als ik de app verwijder en opnieuw installeer (heb ik inderdaad nog niet gedaan!), ben ik dan ook al mijn verzonden en ontvangen berichten kwijt?
Reputatie 7
Badge +12
Wanneer u de app verwijderd zullen de gesprekken ook verwijderd worden. Het is echter wel een mogelijkheid om via whatsapp en backup hiervan te maken. In de app zelf gaat u naar 'Instellingen > Gespreksinstellingen > Back-up maken' en daarmee kunt u dan een back-up maken van de gesprekken.

Reageer