Klacht: aanschaf 1000 mb -probleem

• 22 mei 2015
  • 2 reacties
  • 154 keer bekeken

Met een tweede 06 van KPN doet zich nu vanmiddag weer een ergerlijk probleem voor.

(Zie eerste forummelding). Ik schaf 1000 mb aan, 7,50 euro, en dat wordt per sms bevestigd. Toestel paar keer aan en uit. Wat merk ik? Snelheid blijft laag, sms melding dat ik "10 mb buiten bundel ben" en ook 1000 mb niet toegevoegd aan bundel als ik via Mijn KPN app gegevens bekijk.

Via 1200 weer "ticket" aangemaakt. Dit lijkt nog verwarrender dan bij eerdere probleem bij andere 06 waar 1000 mb toevoeging wel zichtbaar was, alleen het netwerk bleef traag.

De medewerkster zei "het staat ook raar in systeem want uw heeft premium maar toch staat er 150 mb bundel. Dat is echter gewoon doordat ik eerder deze maand mb's deelde en dan verkleint de bundel. Hoezo is dat raar?

Raar is al dit gedoe over onwerkbare systemen

2 reacties

Mooi dat er ook geen reactie komt op dit forum van KPN
Reputatie 7
Badge +29
Beste Niels,

Ontzettend vervelend dat je het nu ook met dit nummer hebt! Als er een ticket is aangemaakt door onze technische dienst, wil ik je adviseren om dat even af te wachten. Helaas kan ik deze procedure niet versnellen.

Het is wel erg vreemd dat mijn collega deze opmerking maakte, zij zou ook moeten zien of en hoeveel MB's er overgezet zijn. Dat had ze op moeten merken, mijn excuses hiervoor. 

Hopelijk is het nadat de technische dienst ernaar gekeken heeft, opgelost en kan je gewoon op de juiste snelheid gebruik maken van je mobiele internet. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan gerust weten. 

Reageer