klacht hotspots bij abonnement

• 22 maart 2013
  • 2 reacties
  • 8681 keer bekeken

Onlangs een tablet (ipad) sim only abonnement 500 MB 2 jaar aangeschaft.

Na ongeveer 10 keer de helpdesk bellen wist men mij vandaag te melden dat bij mijn abonnement geen toegang is tot hotspots van kpn.

Op www.kpn.com staat "Gratis bij alle inernet abonnementen". Op basis van deze mededeling heb ik dit abonnement ook aangeschaft. Klacht ingediend en indien nodig maar eens gebruik maken van de hulp van de consumentenbond.

Verder werkt mykpn niet: de app meldt dat die alleen maar werkt bij particuliere abonnementen. Pardon? Dat heb ik toch?

Ook geeft mijn ipad om de 5MB verbruik een mededeling dat ik voorbij de limiet ben en dat e.e.a. me extra geld gaat kosten... En ik heb dus ook geen inzicht in mijn verbruik.

En als laatste: het is niet mogelijk mijn klantnr te produceren.

KPN is toch een telecom bedrijf?

Update: ondanks diverse toezeggingen dat ik me niets van de 5mb meldingen op mijn ipad moest aantrekken is er toch bijna 30 euro van mijn rekening afgeschreven ipv een tientje. maandag juridische stappen. schande kpn, wat een waardeloze club.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
http://www.kpn.com/prive/internet/mobiel-internet.htm Hier staat het. Het lijkt idd net of je hotspots gratis krijgt. Als je echter klikt op 'naar hotspots' zie je dat het alleen voor klanten met internet over de vaste lijn geld.

Het is dus wat vaag maar uiteindelijk is toch wel duidelijk dat er geen hotspots bij tablet internet zitten. Juridische stappen heeft daarom geen zin denk ik.

Klantnummer kan je zien op je afschrijving van kpn.

Reputatie 4
Badge +2
Beste geuljans,

Vervelend om te horen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van Hotspots en dat je meer hebt moeten betalen dan je hebt afgesproken.

Om je verder te kunnen helpen, ontvang ik graag het telefoonnummer (van het betreffende abonnement) en je postcode+huisnummer via een privebericht. Daarnaast ontvang ik graag een linkje van onze site waar jij de informatie hebt gezien dat alle internet abonnementen gratis Hotspots krijgt.

Reageer