Vraag

Kosten dataverbruik in Turkije

• 5 juni 2017
  • 5 reacties
  • 4910 keer bekeken

geachte, ik heb gisteren een europa bundel aangeschaft in plaats van een wereldbundel voor het internetten in turkijke. Na een tijdje kreeg ik.een mail.dat ik 321 euro aan internet heb verbruikt. dat het deel van turkije waar wij verblijven niet in europa ligt wist ik niet. Is het mogelijk dat de 321 euro wordt kwijtgescholden en dat ik de.kosten.voor.een werledbundel aan kpn betaal? Ik vertrouw op de meedenkendheid van kpn. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Melvin Poppe

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden

5 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Wat vervelend, maar hier liet je kennis je wel in de steek. Je abonnement kun je binnen de bundel alleen in landen gebruiken die deel uit maken van de Europese Unie. Het werelddeel Europa is minder van belang. Geheel Turkije maakt geen deel uit van de E.U. en heeft dat nog nooit gedaan. Ook het Turkse deel van Cyprus maakt er geen deel van uit. Turkije ligt voor 97% in het werelddeel Azië. 3% in Europa. Door die 3% zoú het lid kúnnen worden van de E.U., maar is dat (nog) niet.

Ik vrees voor je dat het wel betaald moet worden. Maar een betalingsregeling is mogelijk zodat het wel gespreid kan. Dit kan een KPN moderator eventueel regelen. Die komen ook nog op dit topic. (middels de wachtrij)
Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum Melvin! Wat een onaangename verrassing is dit. Turkije valt niet onder de EU-regulering. Turkije valt onder de Wereldbundel Voordeel.
Ik kan je niet tegemoet komen in de kosten, omdat wij ook kosten moeten betalen en het duidelijk vermeldt wordt op het forum en ook op kpn.com. Als je het bedrag niet in 1 keer kunt voldoen, dan kun je een betaalafspraak maken. Mocht je er niet uitkomen, laat me dat dan even weten. Ondanks dit, hoop ik dat je een hele leuke vakantie hebt (gehad). Voor verdere vragen weet je me te vinden!
Reputatie 7
Badge +30
Maar Cindy, hoe zit dat hier dan met de buitenlandbescherming?
Reputatie 7
Badge +24
Wat een goede opmerking Robin! Dat zat even niet in m'n systeem, fijn dat je dit topic zag!

@MelvinPoppe, heb je een sms gehad bij 60,50 euro? Als je je gegevens toestuurt per privébericht, dan kijk ik met je mee daarnaar!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Melvin, wil je je gegevens nog toesturen? Heb je de sms ontvangen bij 60,50 euro? Zo niet, dan kan ik dat hier in het systeem zien en dan kunnen we van daaruit verder denken.

Reageer