Beantwoord

Kpn certificaat Visual Voicemail

  • 10 april 2019
  • 82 reacties
  • 31006 keer bekeken

Ik krijg n melding dat het certificaat van kpn is verlopen
icon

Beste antwoord door Marcia_ 11 april 2019, 14:32

Het is inmiddels opgelost! Kan iedereen dit bevestigen?

@CDB-KPN welkom! We hebben je bericht samengevoegd met het lopende topic hierover. Het probleem moet nu opgelost zijn!
Bekijk origineel

82 reacties

Hallo @Nhanegraaf ,
op welk apparaat was je bezig wat te doen dat je die melding krijgt?
iPhone jan
Hallo @Nhanegraaf
Daar kan ik je helaas niet mee helpen, heb geen verstand van Apple.
Misschien de helpdesk van Apple/IPhone?
Ik krijg deze melding ook op een iPhone. De identiteit van ‘vvm.kpn-convm.com’ kan niet worden geverifieerd. Krijg deze melding om de paar minuten. Kan het iets met visual voicemail te maken hebben?
Reputatie 1
Hoi KPN ,

Een van jullie servers geeft een foutmelding . Zouden jullie dit kunnen fixen of moet ik iets wijzigen ?

MvG

Eelko Hanselman



Admin: bericht samengevoegd met lopende topic
Weet iemand raad?
Ik krijg sinds vandaag per uur op mijn mobiele telefoon meerdere malen een melding in de trend van "vvm.kpn-convm.com kan niet geverifieerd worden".
Ik heb een IPhone 7 en een mobiel abonnement van KPN. Op mijn telefoon gebruik ik geen emailaccount van KPN.
ik annuleer de melding steeds, omdat bij details staat dat dit niet te vertrouwen is
Idem hier.
Het certificaat is 10-04-19 14:51:03 verlopen.
Dus KPN aan het werk

Jip! Ik heb het ook. Gaarne het certificaat vernieuwen KPN! 😉
Hier hetzelfde.
Ik heb hetzelfde probleem: certificaat verlopen
Ook ik krijg deze melding om de paar minuten sinds vandaag
Ik krijg ook dezelfde melding. Sinds vanmiddag (10 april 2019) onregelmatig met steeds een paar minuten of seconden ertussen.

Reputatie 7
Dus het SSL certificaat van de visual voicemail server van KPN is verlopen.
Het gebeurt helaas wel vaker dat KPN er te laat achter komt dat certificaten dreigen te gaan verlopen.
Wij krijgen dit hier ook na update iPhone 7
we hebben allebei een abonnement vsn Telfort
Reputatie 7
Badge +27
Hallo iedereen! Bedankt voor het melden! We zijn dit inmiddels aan het uitzoeken en ik verwacht dat het snel verholpen is. Als ik nieuws heb, laat ik het hier weten. Excuses voor het ongemak!
Is er al nieuws? Het is namelijk zeer irritant om nu bijv netflix te kijken met constant deze melding...
Hier hetzelfde probleem. iPhone XS Plus ios 12.

Bij mij is deze melding ook gekomen net na de update van 12.2
Zelfde probleem hier, ook een iPhone. Elke 5 min een pop-up.
Hey KPN ik heb hier ook laat van met m’n iPhone 5SE
Hier ook tamelijk irritant..
Bij mij hetzelfde probleem. Wat is er mis?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 5
Badge +5
Het certificaat is verlopen op de KPN server, gewoon laks beheer, vergeten op de kalender
te zetten..., gewoon wachten tot ze een nieuw certificaat erop zetten,
of voorlopig op no date. (dat moet KPN doen)

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Ok. Wachten dus. Dank

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 5
Badge +5
De beheerder bij KPN heeft vergeten het op de kalender te zetten, nu zijn zij niet
de enigste die dat vergeten tegenwoordig, gebeurt her en der regelmatig....
bij diverse server beheerders, administratie is meestal niet hun sterkste kant.

Ze moeten "even" een nieuw certificaat aanmaken..

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reageer