KPN Compleet met Sim Only

• 16 februari 2015
  • 5 reacties
  • 245 keer bekeken

Hallo,

Per 1 juni verloopt mijn huidige mobiele abo bij T-Mobile. Dan wil ik weer verder gaan met een ander sim-only abonnement.

Net gezien dat bij ons glasvezelabonnement voor TV, internet en bellen ook een mobiel abonnement kan. Goedkoper en met verdubbeling van bundels!! Heel interessant.

Echter ik zie nergens wat dat gaat kosten, dus heb ik me aangemeld om dat boven water te krijgen.

Nu bedenk ik mij dat ik mij wel eens zou hebben aangemeld als nieuwe klant, terwijl ik alleen meer gegevens wil hebben om te kunnen kiezen.....

Graag jullie advies

Admin: Titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Beste raymonidas, 

Wanneer je hierbij ook een mobiel abonnement neemt, kun je KPN Compleet activeren. Voor KPN Compleet betaal je maandelijks niets extra. De mobiele abonnementen kun je hier vinden. Zodra je abonnement afloopt bij T-mobile kun je over naar ons toe. Wanneer je gebruik wilt maken van nummerbehoud, kunnen we dit 60 dagen van tevoren aanvragen voor je :)

Heb je een ontvangstbevestiging ontvangen in je mailbox voor een nieuw abonnement? Deze kan ook in je ongewenste postvak terecht zijn gekomen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je per abuis een abonnement erbij hebt 😉 Betreft dit een mobiel abonnement waarover je twijfelt of je een abonnement hebt aangevraagd? Mocht dit het geval zijn, dan kunnen we dit binnen 14 kalenderdagen kosteloos annuleren hoor. Ik kan het ook voor je nakijken in ons systeem of er iets aangevraagd is. Wil je me dan een privébericht toesturen met je achternaam, postcode, huisnummer en willen laten weten om wat voor abonnement/dienst het gaat?
Mocht je voor nu vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je en help ik je graag verder. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Hoi Cindy,

Dank voor je bericht.

Ik heb een sms ontvangen met de mededeling dat ik niet voldoe aan de voorwaarden om 'compleet' te gaan.

Zoals ik het lees, moet ik eerst een mobiel sim only abonnement nemen bij de KPN en DAN pas compleet activeren.

Klopt dat?

Daarna krijg ik de voordelen van 'Compleet' o.a. €5,- korting op het net aangeschafte sim only abonnement.

Zie ik dat goed?

Betreft het sim only abonnement:

Ik wil best wel weer terug naar de KPN, echter het abonnement van mijn keuze staat er niet tussen. Ik heb een iPhone 4s wat een 3G toestel is. Dan heb ik niets aan een sneller 4G netwerk wat duurder is dan een 3G netwerk. Andere aanbieders hebben een keuze tussen 3G en 4G.

Ook zou ik wat meer minuten willen hebben, ongeveer 240 min/sms. De databundel van 500MB is prima.

Kun de KPN mij dat aanbieden?

Anders een sim met toestel maar dan wel scherp geprijst.

Ik hoor het graag.

grt van Raymond.

Reputatie 7
Badge +24
Beste Raymond, 

Wat je aangeeft, is helemaal correct. Nadat je abonnement actief is, kun je de aanmelding doen. Voor de korting van € 5,00 dienen er wel twee mobiele aansluitingen te zijn, dit valt onder Meer Mobiel Voordeel. Voor KPN Compleet heb je 1 mobiel nummer nodig en nog vaste diensten. 
Voor 4G betaal je bij KPN niet extra, maar dit zit standaard in je abonnement. De abonnementen die wij aanbieden vind je hier. We bieden geen abonnementen op maat aan, maar de abonnementen zijn zoveel mogelijk aangepast op de wensen van onze huidige klanten. Mochten we je tegen de tijd dat je nummerbehoud kunt aanvragen kunnen helpen met het afsluiten van een abonnement, dan hoor ik dat graag van je. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Oke Cindy, dank voor je antwoord.

Ik ga andere aanbieders scouten die beter bij mijn wensen aansluiten.

grt van Raymond.

Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan hoor :) 
Mochten we toch nog iets voor je kunnen betekenen, hoor ik dat graag van je. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer